21 Mayıs 2011 Cumartesi

Ordan Burdan Şurdan

Ders çalışıyorum, staja gidiyorum hele ki bu stajımda Pediatri'deydim ve en çok sevdiğim bölüm burası oldu.Evet aynı zamanda en fazla üzüldüğüm bölüm burası olsa da...

Neden param varken alıcak şeyler bulamıyorum ben ya:) Aslında netten sulandığım o kadar çok şey var ki ama hangi birine alacağıma karar veremiyorum.2 ayda 1 sipariş ne demek yaa!!Bak gene sinirlendim :@

Şu sıralar habire oje alıyorum.Halbuki hastanedeyken farklı renkler süremiyorum ama bu benim almama engel olmuyo..2 haftada 20'den fazla oje aldım ve evet mutluyum...

Hayvanlar üzerinde test yapanlar hakkında yazdığım yazı pek tutmadı farketmedim sanmayın..Ama  ne olur ki Loreal, Garnier, Revlon, Lancome falan almayı kessek???İçim çok acıyo bu konuda...

Salı günü sunumum var acaba ne giysek ne giysek diye aradık kızlarla ve en sonunda Tunalı'daki Dekolte'den önünde kurdelesi olan laci bi elbise aldım..Ama kendisini dün Maltepe'deki pazarda da gördüm ama orda lacisi yoktu,muhahaha :D Evet en azından bu küçük ayrıntı beni mutlu etti..Fiyatları falan da aynıydı hem :))

Watson's ürünlerini anlatmıştım ya, yeni ciciler aldım ordan ve tahmin edin noldu??Onları da sevdim :))
Denemekten çekinmeyin sizde ve eminim sizde seveceksiniz..

Hadi ama daha çok yorum yazın gerçekten küsüyorum....

Kocaman öpüyorum hepinizii, aklıma şöle uzun uzun araştırıp yazıcak bi konu gelmiyo eğer sizin merak ettiğiniz bişey varsa söleyin bana ;))

MUAHHHHH!!!! <3 <3

6 yorum:

  1. elbiseni biz de göreliim =)
    bi de dekolte neresiii? =) gümüşsoy pasajında mıydı o?

    YanıtlaSil
  2. alice dekolte tam elizi'nin karşısında böle kaldırıma kadar taşmış küçük ama içinde güzel şeyler bulunan bi dükkan,kesinlikle bakılması gerek ;))

    YanıtlaSil
  3. evet evet tahmin ettiğim yer.. güzel şeyler oluyo orda kalabalık olmasından da belli zaten =)

    YanıtlaSil
  4. o yazıyı okudum ama yorum yazmayı unutmuşum bak:) Küsmeee burdayız biz:)
    Bir şey söylemek istiyorum ben aslında açık pembe zemin üzerinde koyu pembe yazıyı okumkta zorlanıyorum biraz belki bu fontun da farklı olmasından kaynaklanıyor olabilir. Bunu söyleyen başka biri var mı sana?? Boşver interneti sen:D Param olduğunda ilk yaptığım şey ayakkabı almaktır tavsiye ederim. Bi de oxxo'yu tavsiye ederim:D Ne zaman ankamall ya da kentparka gitsem soluğu orada alırım:D

    YanıtlaSil
  5. handecan bak şimdi nasıl olmuş :)

    oxxo'dan niyeyse pek hoşlanamıyorum bunda aldığım ürünlerin ilk yıkamada pert olmalarının etkisi büyük...

    YanıtlaSil
  6. alice keşke birazda dükkanı büyütseler, iyi kazanıyolardır diye düşünüyorum ama hala minnacık dükkan :))

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)