18 Mayıs 2013 Cumartesi

Acaba?

Evet, Rihanna'yı seviyoruz!
Ama tarzı hakkında aynı şeyi söyleyemeyeceğim...
Genellikle kıro mu yoksa bana mı öyle geliyor? >.<



Mesela bu fotoğraflar..
Tam bir altı kaval üstü şişhane olmamış mı?
Yırtmacım fazla oldu bi yerleri kapatmak gerek diye düşünüp mü baş örtüsünü taktı?
Acaba stilisti ve yanındakiler bu haline bir şey demediler mi?
Sorular, sorular...

Tabii şu gerçeği reddedemem...
Ayakkabılarıyla elbisesini beğendim..
Hatta şöyle güzel yırtmaçlı bir şeyde ben arıyorum..
Etek yada elbise...
Bulamazsam kendim yırtıcam, yakındır. ☺

Kaynak: Just Jared

8 yorum:

  1. Aa öyle deme, Mel Ottenberg gibi saygıdeğer bir şahsiyet var arkasında. Kötü stil diye bir şey yok aslında, Ottenberg yanılıyor olamaz. Ama Rihanna tam anlamıyla taşıyamıyor, çok zorlama kalıyor üzerine geçirdikleri. Kızı Lady Gaga gibi "farklı" bir imajla satmaya çalışanların suçu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Stilistine bende laf etmek istemezdim ama bu hali ne? :D
      Ama dediklerin konusunda haklısın, baktılar farklı olan satıyor onlarda satılmak için bu yola başvuruyorlar :/

      Sil
  2. Rihanna icin dediklerine katılıyorum. Bu arada ben de yirtmacli uzun elbise istiyorum hatta hm de var 2 yanı yirtmacli ama bulamadim cepadakinde :-(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Cepa'da tek tarafı yırtmaçlı denedim ama istediğim gibi değildi.. Bulursan bana da haber ver yada ben sana haber vereyim ;)

      Sil
  3. Bu resmi bugün gazetede görüp epeyce eğlenmiştim bende :))

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)