19 Mayıs 2013 Pazar

Saklayacak Neyimiz Var Ki

Yazın gelmesiyle her taraf renklendi...
Buna çantalarımızda dahil.
Peki biraz daha çılgınlık yapmaya ne dersiniz?
Ne gibi mi? Birazcık daha şeffaflaşmak gibi..

Zara ve Bershka'daki bu alternatifler hem çok renkli hem de çok güzel görünüyorlar!





Aynı firmaya ait oldukları için 1. ve 3. çantadaki benzerliği sizde fark etmişsinizdir.
İster Zara'ya 59,95 TL verin, isterseniz de Bershka'ya 79,95 TL..
Karar sizin..

Yada isterseniz sondaki Bershka clutchla harika bir DIY projesi yapabilirsiniz. 
Biraz taş, biraz ışıltı ve tada!
Kimsede göremeyeceğiniz harika bir çantaya sahip olabilirsiniz ♥

Kısacası demek istediğim bu rengarenk çantalardan birini 
bu sezon kullanmaktan ve almaktan sakın çekinmeyin!

4 yorum:

  1. Geçen gün Zara'da gördüm almaya cesaret edemedim ama bayıldım
    aklımda kaldı, bi daha Zara'ya gittiğimde alıcam gibi:)

    Bize de bekleriz:) http://bazenar.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende alışverişe çıkınca alıcam benim de gözüm kaldı ^^

      Sil
  2. ben şeffaf bershkamı kullanırken yanımda en renkli cüzdanımı en süslü rujumu aynamı taşımaya özen gösteriyorum :)) çok eğlenceli oluyor.

    buarada bu sabah tatlı bi kaç yorumumu yayınlamak yerine kazara sildim biri de seninki oldu sanırım :( doğumgünü tebriğim için burdan teşekkür ediyorum ozaman :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşasın şeffaf çantalar ve içine süslü ciciler koyanlar !! :)
      Sorun değil canım tekrardan kutlu olsun doğum günün :*

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)