28 Mayıs 2013 Salı

Jasön Family Natural SPF45 Güneş Koruyucu

Türkiye'de cf ürünler bulmak fazlasıyla zor.
Yada bulunan ürünleri normal satış fiyatından almak..

Bu durum yüzünden farklı alışveriş alternatifleri 
ararken Naturisimo'yu buldum.

Vücudum için güneş koruyucu aradığımdan dolayı ve
siteyi ilk defa deneyeceğim için sadece tek bir ürün siparişinde bulundum.
Sitede fiyatlar pound cinsinden ve kargo ücretsiz.


Üzerinde de yazdığı gibi yapış yapış bir his vermeyen 
ve hemen emilen bir krem.
Paraben, SLS, Petrolatum, yapay renklendirici ve Flatat içermeyen,
cruelty free olan bir ürün..
Tek kötü yanı içerik listesinde parfümün en sonda bulunmasına rağmen 
gayet baskın bir kokuya sahip olması..
Şekerli hindistan cevizli bir koku ve 
fazlasıyla kalıcı..

Kokusuna rağmen benim gerçekten beğendiğim bir ürün oldu.
Bittikten sonra bir daha alacağım bir ürün ♥

Kargom koruyucu bir pakette ve içinde darbe önleyici
koruyucularla 9 günde geldi ve üzerinde sun cream yazıyordu.
Fakat şu unutulmamalı ki,
benim paketimin sorunsuz gümrükten geçmiş olması hiç bir
garanti taşımamaktadır.


*Flatat: Yumuşaklık sağlaması için plastiklere eklenen,
boya ve kokularının daha uzun süre dayanması için
kozmetik ürünlere eklenen kanserojen olduğu
kanıtlanmış kimyasal madde.

3 yorum:

  1. Jason'u pek severim :) Spf 20 olan bir versiyonunu kullandım geçen yaz, çok güzeldi. Diş macunları da başarılı aklında olsun ;)

    YanıtlaSil
  2. flatat ile bilgiyi ilk defa okudum, sayende yeni bir şey daha öğrendim
    ;)

    YanıtlaSil
  3. Henüz yurtdışı alışverişine cesaret edemiyorum, giden gelen olursa bir baktırırız artık :) Güle güle kullan canım

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)