19 Mayıs 2013 Pazar

Furla Sunset Candy

Furla'nın uzun zamandır tutulan çanta modeli Candy'yi bilmeyen var mı?
Fazlasıyla çakmaları yada kelimeyi hafifletirsek benzerleri yapıldı..
Hatta mağazanın bir tanesinde (isim vermeyeyim)
'Aaa bu Furla diye çok ünlü bir markanın çok ünlü çantaları.
Bunlar birebir aynı ve bizdeki çok çok daha uygun.'
diyerek satmaya bile çalıştılar.. >.<

Farklılığını korumaya devam eden Furla,
Candy Bag'lerini bu sezon o kadar güzel bir hale getirmiş ki. ♥♥





Tam 'candy' gibi değiller mi?!
Candy'yi bilmem ama Sunset Candy'lerden bir tane istediğime eminim!

17 yorum:

  1. Tabanı renkli Furla'lara bayılmıştım bunlar daha da şekeeeer:)

    YanıtlaSil
  2. Şeffaf çantalara bayılıyorum. Çakmasını filan bilmem de Bershka'dan çok severek aldığım / kullandığım bir şeffaf çantam var. Ombreleri de süpermiş.Aynısı* diyerek kakalamaya çalışan yerden almam ama bir Bershka, Koton, Mango, Zara yaparsa seve seve alırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunlara benzer bende görsem alırım cidden :D

      Sil
  3. Çantamın içi görünmesin derdindeyim ben, en fazla plaj çantası olarak kullanabilirim bunları :) Kaplumbağa gibi evimi de çantamın içinde taşıdığımdan içi görünürse rezil olurum kesin: yedek iç çamaşırı, çorap, çakı, tirbüşon, yara bandı, ağrı kesici, gözlük kapları, ilaç kutusu, ıvır zıvır Allah ne verdiyse :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahahaha :D Sen almak istesen de ben izin vermem bu söylediklerinden sonra :D

      Sil
    2. Bir de havaalanlarında tüm bakışları üzerime çeviren dartlarım var, onlarsız da sokağa çıkmam:
      - çivi mi var çantanızda??!?
      + yok, dartlarım var.
      - delici mi?
      + dart işte, hani oynanıyor ya böyle hedefe atıyorsunuz.
      - bununla geçemezsiniz ama!
      + hımınmnmnmnmn!!!!!

      Sil
    3. Ahahahahaha iyiymiş!O dartların neden çantadan çıkmadığını buluştuğumuz zaman dinlemek istiyorum çünkü çok komik olduğuna eminim :D

      Sil
  4. İlk fotodaki yeşilliyi sevdim ama ben de çantamda hem abuk subuk şeyler taşıdığımdan hem de biraz dağınık olduğumdan şeffaf çanta benim bütün kirli çamaşırlarımı ortaya döker :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merak etme bende öyleyim ama bu cicişler için kendimi toplarlayabilirim belki :D

      Sil
  5. merhaba :)) bloğunun takipçisiyim uzun süredir furla çanta yazısı düşünüyordum, internette araştırma yaparken çıktın karşıma :)) belki sen de beni ziyaret edersin :)
    http://piiboutique.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Bunların çakmalarını nerden bulabiliriz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer çakmasını yazacak olsaydım bunları boş yere buraya koymazdım.

      Sil
  7. alabilir miyiz acaba bir adet

    YanıtlaSil
  8. Bir adet alabilir miyim acaba?

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)