20 Mayıs 2013 Pazartesi

Cannes Favorileri-Nicole Kidman

Cannes Film Festivali'nde silkelenip eski haline gelen biri var:
Nicole Kidman
Hem eski stili geri dönmüş, hemde estetik operasyonlara
ara vermiş olacak ki güzel yüzü ve mimikleri geri dönmüş..
Uzun zamandır kendisini bu kadar güzel görmemiştim..

Sadece tek sefer değil, hem kırmızı halıda hem de gündüz...


Harika Dior elbisesi, mercan rengi Jimmy Choo'larıyla benim için
Cannes favorisi işte budur ♥




Siyah Alexander McQueen elbisesi, farklı örgü topuzu ile ilk gün jüri fotoğraf 
çekiminde karşımıza çok zarif bir halde çıktı..

Nicole Kidman'ı bundan sonra bu zariflikte ve
güzellikte görmekten çok mutlu olacağım..
Sizce de eski yanlış tercihlerini unutturacak kadar güzel değil mi?

4 yorum:

  1. cok zarif ben cok beğendim elbiselerini:)
    mimledim seni bu arada:)

    YanıtlaSil
  2. Nicole'un ilk resmdeki Dioru harikaa, diğerindeki saçına bayıldımm :))
    http://www.sinemspinkdiary.com/

    YanıtlaSil
  3. İki elbise de ayakkabı da birbirinden güzelmiş. 2. de yakından bile çok güzel çıkmış, beğendim :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)