6 Aralık 2013 Cuma

Etude House Türkiye'de!! ♥

Kore'ye gittiğimde neredeyse her gördüğüm yerdeki
mağazasına çok kısa bir şekilde uğramadan geçmediğim bir markaydı
Etude House!
Ben gibi bir pembe sever için harika bir yer!
Her taraf pembe tonlarıyla döşeliydi! ♥
 
 

Keşke Türkiye'de de olsa diye düşündüğüm,
fiyat/performans açısından bakıldığında
gayet memnun kaldığım bir markaydı.

Çok kısa bir zaman sonra Türkiye'de de satışa sunulacağını duyunca
önce fazlasıyla sevindim tabi!

İlk önce internet üzerinden,
daha sonra da Etude House mağazası açılışı şeklinde 
biz Etude Severler ile buluşacak!! ♥
 
 Bu harika haberi hemen sizlerle de paylaşmak istedim!

Etude House'la bizleri buluşturacak firma,
daha önceden gayet deneyimli ve isteklerimize de önem veren bir firma!♥
Onların bize çıtlattığı bir kaç bilgi,
açılışa özel indirim olabileceği yönünde! ♥

Sitenin ve mağazanın bir an önce açılmasını
sizde benim gibi heyecanla bekliyorsunuz artık değil mi? ^.^

Umarım en kısa zamanda ilk alışverişimizi yaparız!
 
Etude House Tr'yi
Twitterdan takip için tık

Bende artık evdeki bir dolu Etude House
ürünümü belki bloga yazmaya başlarım! ^^

11 yorum:

  1. Hıımmm çok şeker bir mağazaymış gerçekten.. bekliyoruz bakalımm :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel haber canım, önereceğin ürünleri merakla bekliyorum, alışveriş listemi ona göre hazırlayacağım!

    YanıtlaSil
  3. Harika bir haber bu! İnşallah Ankara'da şubeleri açılır....

    YanıtlaSil
  4. gercekten ben de cok sevindim ;) senin tavsiyenle kore'den almisti bir arkadasim urunlerini ogunden beri bb kremini kullanmadigim bir gun yok sanirim, amerika'da ben cok rahat buluyorum simdi turkiye'de de kolayca bulunabilmesi super olacak ;)

    YanıtlaSil
  5. harika bir haber ^^ İnşallah fiyatlar da internetteki kadar uygun olur ~~

    meishenmeweishenme.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel bir haber :) bence şimdiden başla canım ürünlerini yazmaya, hazırlıklı olalım açıldıklarında :)

    YanıtlaSil
  7. 2013te yazmışsınız açılacak diye fakat hala açılmadı sadece internet üzerindenmi ulaşılabiliyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sizin gibi hala açılmasını bekliyorum, ne mağaza ne de internet sitesi hala açılmadı ve bir bilgim de yok malesef.

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)