30 Aralık 2013 Pazartesi

Lucid Dreaming Machine

Nail Polishism blogunu bilmeyen var mı?
Yaratıcı ve yetenekli arkadaşım Gizem'in yaptığı birbirinden güzel 
nail artları bizimle paylaştığı blogu!

Fakat Gizem bizimle yeni bir yeteneğini de paylaşmaya karar vermiş.
Bunu yaparken kendisine yine yaratıcı ve tatliş bir isim bulmayı unutmamış:







Bu kadar güzel takılar arasından favorimi seçmek çok zordu ama
büyük bir kolye-sever olunca bu harika kolyeyi görünce
gözlerimden kalpçikler çıkmasına engel olamadım♥♥♥


Gizem hem açtığı yeni blogunda,
hemde Etsy sayfasında yaptığı bu harika takıları satmakta!
Nasıl bu kadar yetenekli olduğu ise benim için büyük bir sır! :D

Sizde farklı ve el yapımı takıları seviyorsanız 
Lucid Dreaming Machine'a bir şans kesinlikle verin! ♥







4 yorum:

  1. Gerçekten çok güzeller canım iyi günlerde kullan.
    Hemen takibe aldım

    YanıtlaSil
  2. En sondaki kolye harikaymış gerçekten.Ellerine sağlık Gizem'in :)

    YanıtlaSil
  3. Aiyy çok teşekkür ederim tatlışım, utandım yaa:D Kocaman ♥♥ sana:*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa bu kadar güzel olabileceklerini düşünmemiştim. aşık olmuş olabilirim..

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)