12 Aralık 2013 Perşembe

Yılbaşı ve Hediyeler

Yavaş yavaş aralık ayını bitiriyoruz.
Baksanıza neredeyse yarısına geldik bile.
Aralık ayı demek buz gibi soğuk ve kar demek.
Kendinizi hasta olmaktan koruyacak yardımcılarınız olmadan,
 dışarıya adım atmamak demek.
O yardımcılar neler mi?
Şöyle kalın bir kaban, eldivenler, atkı ve şal tabi ki!


Ve tabi ki aralık ayı demek yılbaşı demek!
Yılbaşı denildiği zamanda insanın aklına yılbaşı hediyeleri gelmiyor değil!

Peki ya yılbaşı kutlamaları!
Yeni bir yıla girmenin heyecanını baştan ayağa yaşayacağımız bir gün için,
birbirinden güzel kıyafetler arasından birini seçmek,
uygun makyajı yapmak,
uygun takıyı seçmek..
Gerçekten zor bir durum.

Yılbaşı kutlamanız için nasıl giyineceğinizi tabi ki bilemem ama
bir çok kıyafetle uyum sağlayacak 
çok hoş bir kanat küpe biliyorum!


Ben yılbaşında hiç bir yere gitmeyeceğim diyorsanız,
sizin içinde hoş bir alternatifim var.
Yılbaşını denildiğinde aklınıza hemen gelen renk kırmızıyı,
farklı bir şekilde üzerinizde taşımaya ne dersiniz.
Hihihi bulamadınız mı ne olduğunu,

4 yorum:

  1. bende son gunlerde yılbası kafasındayım :))
    bence de kırmızı renk ayrı oluo yılbasında kırmızı camasırlar:))
    mimledim seni sevgiler canım:)

    YanıtlaSil
  2. Ben bir snood ile o kırmızıyı alabilir miyim? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstediğin onlar olsun kuzum ayıp ettin :D

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)