11 Aralık 2013 Çarşamba

Yılbaşı Kafası

Yılbaşı yaklaştıkça
sokaklar, vitrinler, ağaçlar, evlerimiz yılbaşı havasına giriyor.
Evlerde yılbaşı için ağaçlar süsleniyor ^.^

Ama evde ağaç süslemek Lady Gaga'ya zor gelmiş olacak ki,
önce hediye paketi gibi elbisesini giymiş;
bakmış bişeyler eksik kafasına da bir süslü çam ağacı konduruvermiş.



Bu neyin kafası diye düşünüyorum,
aklıma yılbaşı kafası iğrenç esprisinden başka bir şey gelmiyor.

Her zaman ki gibi neyse bu Lady Gaga diye düşünüyoruz.

Fazlasıyla yılbaşı havasına girmiş bir Lady Gaga! :D

4 yorum:

  1. o bişey değil de ilk resimde onun gözleri ne halde öyle? evlerden ırak. töbe töbe. şeytan kulağına kurşun. biri şama biri bağdata. konuyla ilgili bildiğim tüm kaynana zırvalarını da sıraladıktan sonra gidiyorum. bloğunu altın gününe çevirdim, farkındayım. öperim :*

    YanıtlaSil
  2. ilk çıktığında bi tarzı vardı, malum Alexander McQueenn farkı, ama sonrasında iyice saçmaladı....

    YanıtlaSil
  3. delüü delüü ne yapsa yerüü hahaa çok şeker olmuş ama :)))

    YanıtlaSil
  4. Haha cok guldum , bu kadin gercekten catlak :))) baslarda tarzdi simdi sebek oldu sacma sapan bisey oldu :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)