25 Aralık 2013 Çarşamba

Osis Twin Curl

#bloggeryilbasipartisi yazılarımızı okumayan kaldı mı?
Buluşmamızın üzerinden zaman geçti ama,
sevgili sponsorlarımız sayesinde etkisi halen sürmekte!

Bu postumun ana kahramanı,
sadece kuaför salonlarına özel satılan Osis ürünlerinden Twin Curl!


Tamda benim saçım için üretilmiş sanki!
Kalın telli saçlara, pürüzsüz, hareketli bukleler için!
İşte tam aradığım şey!

Ürünün adının Twin Curl olmasının ise nedeni
ürünün iki fazlı olması.
Ürünün kabında şeffaf gibi görünen kısım 1. faz yani jöle.
İçerideki tüpte ise sakinleştirici bakım kremi yani 2. faz var!


Biliyorum resimde tam farkedilmiyor ama ürünün çıkış yeri X şeklinde.
Bu sayede her iki fazdan da çıkış gerçekleşiyor.


Ürünü elime aldığımdan beri bir çok kez kullandım!
Ben aslında jöle sevmem çünkü saçlarımın sertleşmesinden hoşlanmam; 
ama bu üründe bulunan bakım kremi sayesinde saçlarım 
hiçte sertleşmedi ♥

Eğer sizinde saçlarınız benim ki gibi kıvırcıksa,
sadece kuaför salonlarına özel satılan Osis Twin Curl'e bir şans verin bence! ;)

Schwarzkopf Türkiye'yi Facebook ve Twitter'dan takip etmeyi de sakın unutmayın!
Hele ki şu aralar her güne bir hediye verirlerken! ;)

5 yorum:

  1. Tam aradığım ürünmüş kuzum, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. saçı sertleştirmeyen ama şekillendirebilen ürünleri çok seviyorum, umarım benimki de aynı işi yapıyordur :)

    YanıtlaSil
  3. Kalın telli buyuk buklelerım var. Bır sans vermelıyım sanırım :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)