11 Ağustos 2014 Pazartesi

Aritaum World Glam Coating Tint #Seoul

Yaz başında Denedim Biliyorum ekibi olarak 
Instagram'da #favoriyazlikrujum tagı başlatmıştık.

Hala favorilerimden birisi olarak Holika Holika Aqua Petit Jelly Neon Beam'i 
gösterebilirim ama malesef kendisi artık 1. sırada değil!
Kendisini tahtından eden ise,
hem gloss hem tint özelliği ile hem de ismi ile beni benden alan bir ürün oldu;

Aritaum World Glam Coating Tint Seoul! ♥

Aritaum bu seriyi çıkartalı aslında uzun zaman oldu ama biz daha yeni kavuşabildik.
Ürünün adında tint geçmekte, 
yani kalıcı bir şey bekliyorsunuz ama malesef değil.
Şimdiye kadar gördüğüm en berbat tint olabilir kalıcılık konusunda.
Ama bunun dışında negatif bir özelliği yok benim açımdan.



Fırçası sayesinde sürümü gayet kolay,
Rengi ve kokusu çok hoş,
Hiç yapışkan değil,
Bir şeyler yedikten yada içtikten sonra dudaktan siliniyor,
fakat ben genellikle yenilediğim için bu pek sorun değil.
Aksine ruj dudağımda ne kadar uzun süre kalırsa o kadar rahatsız oluyorum,
çünkü bunun sağlanması demek, fazla fazla kimyasal demek >.<

Tekrar Seul'e gitmek şu sıralar planlarım arasında görünmese bile,
makyaj çantamdan Seoul'u uzun süre ayırmayacağım gibi duruyor! ♥

2 yorum:

  1. Bakayim buna merak ettim. Bu tarz bir sey ariyordum. Bir de ig'de yazsan arada blog'da bunu paylastim diye yazarmisin arada. Paylasimlarini kaciriorum acikcasi. Bir de seul'e nasil gittin? Niye gittin? Kac para harcadin? Nereden kaldin postu yapsan super olur. Cunku bende gitmek istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazarım yazmaz mıyım, ama kaçırman hiç önemli değil bak böyle denk geldikçe okursun :)
      Ooov ben bu kadar kapsamlı şeyleri bloga yazma konusunu toparlayamıyorum, ama sen iste ben sana detaylı mail atar, tüm sorularını cevaplarım :)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)