6 Ağustos 2014 Çarşamba

Denedim Biliyorum: Dirty Works Detox Mask

Denedim Biliyorum yazılarından tekrar merhaba!
Ekipcek biraz ara verip, deniz, kum, güneşle haşır neşir olmaya gitmiştik.
Ama bu süre zarfında Denedim Biliyorum için çalışmaya da devam ettik!



Yaz aylarında sıcaktan önüne geçmekte zorlandığımız 
yağlanma ve parlamanın önüne geçecek bir ürün seçtik bu sefer.
Üründe detox mask demesine rağmen aslında ürün bildiğiniz kil maskesi.
İçeriğinde super fruit sınıfında olan yaban mersini mevcut.
Ama bence bu ürüne berbat bir koku vermiş.
Eğer koku hassasiyetiniz yada alerjiniz varsa sevmeme ihtimaliniz mevcut.
Mesela ben!
Kokudan kesinlikle hoşlanmadım ve maskenin yüzümde 
yaklaşık 10 dakika kadar kaldığını düşünürsek tam bir işkence gibi.
Parfüm genellikle içerik listesinde son sıralarda olur fakat bu üründe orta sıralarda.


Ürün orta kıvamda, kolay sürülen bir yapıya sahip.
Ürünü temizlenmiş yüzüme hafif bir tabaka olarak sürüp kurumaya bırakıyorum.
Yaklaşık 10 dakika sonrasında kuruyor.
Üründen sonra cildim daha az parlıyor ve yumuşacık oluyor. 
Fakat cildimde parlama sorununu çözmesi çokta uzun ömürlü olmadı.
Fakat buna İzmir'in fazla nemli ve sıcak olması da etki etmiş olabilir :D
Hassas karma cildimde her hangi bir reaksiyona ve kızarıklığa yol açmaması
ürün için kocaman bi artı puan oldu! ♥

Ürünün içeriğine dikkat edenler için hemen içerik bilgisini de vereyim ^^


İçeriği pek temiz bir ürün değil malesef. 
Mesela ilk sıralarda alkol görmek pek hoş değil.
Hayatımın kil maskesi dediğim ürünü bulmuştum zaten,
bu yüzden arada farklı kil maskeleri denemek hoşuma gidiyor.
Özetle ürünü kokusundan dolayı pek sevmedim fakat uygun fiyatlı,
parabensiz bir kil maskesi isterseniz Dirty Works Detox Mask Gratis'lerde hoş bir alternatif olarak sizleri bekliyor^^

Dirty Works Detox Mask'e puanım;
5 üzerinden 3,5!

Kızların yorumlarını okumak isterseniz;
Kuru-karma ciltler için Sevgi'nin yazısı,
Çok kuru ciltler için Bengü'nün yazısı,
Karma-yağlı cilt için Burcu'nun yazısı.

3 yorum:

  1. Eneem 3,5 puanini yiring senin, ayni puani vermemize ne kada da şaşırdım yea ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama hatırlıyor musunuz bi kere bende sizle aynı puanı vermiştiiiimm :...((

      Sil
  2. Ben kil maskemi evde kendim yapıyorum. Hatta dün maske tarifini de vermiştim :) ama pratik ve uygun fiyatlı çözüm olarak denenebilir ;)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)