19 Ağustos 2014 Salı

Nine West Sorunsalı

İndirimlere dayanabileniniz var mı aranızda?
İşte benimde dayanamayıp aldığım Nine West ayakkabılarım,
ayaklarım içinde dayanılmaz acılara sebep oldular >.<


Gayet rahat ve şık falan filan ama ön bandının ayak baş parmaklarımda
bıraktığı acı ve yara sonrası hemen Nine West'e götürdüm ( o kadar kısa bir süre giymiştim ki)
ve bandı biraz açabileceklerini söylediler.
Ayakkabı bir kere dışarıda giyildiği için geri alamayacaklarını da belirttiler.
Açılma yapıldıktan sonra da ayaklarımı acıtıyor malesef >.<
Geri de veremediğime göre bildiğiniz,
yada bu durumda işe yarayacak bir yöntem var mıdır?
Bu ayakkabıyı çok beğenerek ve kendime doğum günü hediyesi olarak almıştım..

Şimdiden teşekkür ederim!

15 yorum:

  1. Hımmm böyle güzel ayakkabılar neden bize bunu yapıyor :/

    Ayakkabı tamiri yapan bir yer bulursan o kısma kalıp koyup genişletilebilir biraz daha.
    Ben benzer sorunu ayakkabının sıkmasından değil de bantın başlama kısmının ayak başparmağımın tam tırnak bitişine gelmesinde yaşamıştım - anlatabildim umarım :p Hareket ettikçe canımı acıtıyor ama bir çözüm bulamadım hala :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizi üzmeseler aslında ne kadar güzel olacak >.<
      Anladım seni, birden acıyı hissettim tam parmaklarımda, o da fena oluyor. Belki buraya yazılanlardan biri sende de işe yarar ;)

      Sil
  2. 2 yöntem var önerebileceğim, denemeye değer. ilki ıslatılıp iyice sıkılmış el bezi ya da küçük havluyu geceden vuran yere sımsıkı olacak şekilde koyun. İkinci yöntem ise vuran kısmın iki yanına havlu koyup, havlunun üstünden (deriye zarar gelmemesi için) iç kısımdan havan eli ya da küçük bir çekiçle az az dövün o zaman deri yumuşuyor. umarım işinize yarar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten ön bandı genişlettiler ama deriyi yumuşatma işlemini yapıcam. Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Ne yapıcağınız konusunda bir fikrim yok ama nine west maalesef ürünlerinin arkasında pek durmuyor,benimde başıma geldi,çok çabuk yıpranıyorlar okadar para da çöpe gidiyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet malesef haklısınız; dayanamayıp gene aldım NW'ten ama bakalım sonu nasıl olacak

      Sil
  4. Ama bu cici papiler, hain olmamalılardı :(
    Bantın derisi kesiyorsa, içine yumuşak bir kumaş (kadifemsi vs.) kaplanabilir bence, sen bunu al bi lostraya götür tatlışım, onlar bilirler en iyisini (in lostra we trust ♥)
    xoxo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama hainler be Bengüchannn :'(
      Aha lostra! Bak iyi ki hatırlattın, hemen İzmir'de nerlerde varmış bakıyorum ♥

      Sil
  5. Ayakkabılarla çok sorun yaşıyorum yani gayet iyi anlıyorum seni. Bir de severek aldığın bir ayakkabı bunu yapıyorsa durum daha üzücü oluyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte en kötüsü bu oluyor, severek ve çok beğenerek almak ve giyememek :(

      Sil
  6. kışın çok severk aldığım bir ayakkabı 2 gün ayaklarımın üzerine basamamama sebep olmuştu
    ayakkabı tamircisine götürdüm altına bi parça koyarak tabanı düzeltti
    şimdi çok rahat giyiyorum, işinin ehli bir taöirciye götür onlar bi akıl verir mutlaka tatlım
    çok güzzeller ama hainler işte bu ayakkabılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bengü'nün dediğini dinleyip lostraya götürücem, umarım işe yararlar. Kışın aldığın ayakkabıyı ve ayağını ne hale getirdiğini hatırlıyorum :(

      Sil
  7. bana da bazen oluo. kullandigim bir kac yontem var bir tanesi http://ka-linka.blogspot.com/2013/05/daralan-ayakkabilari-geniletme-yollari.html
    bu linkte anlattigim yontem. su doldurup dondurmak. gercekten genisletiyor. 2-3 kere yaparsan super genisleyeceginden eminim.
    diger yontem. gliserin surup giymek. o da deriyi cok yumusatio. yani gliserini ic deriye ayakkabinin ayakla muhattap oldugu kisima suruyorsun. ki bu yontemi ben tum yeni ayakkabilara uyguluyorum.

    umarim yakin zamanda duzelir ve rahat rahat giymeye baslarsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemmen gidiyorum posta! ;)
      Gliserini de yarın hemen alıp deneyeyim, oh büssürü yöntemim oldu elbet biri işe yarar ^^

      Sil
  8. Fatma'cım benim basit bir çözümüm var. Herhangi bir ayakkabıcı ya da Gratis, Watsons gibi bir mağazadan jel koruyucu şerit ya da minik yuvarlak jel al. Hani tabanlar için olan jellerin parmaklar için filan olanı var. Onlardan. Yapıştır oraya,rahat rahat giy:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)