30 Ağustos 2014 Cumartesi

Mim: Hangisini Seçerdin


Genellikle mimleri yapmayı ya unutuyorum,ya da o ara yapmak zor geldiği için yapmadan bırakıyorum.Boş vakti bulmuşken sevgili Viva'dan gelen bu mimi yapmak istedim :)

1- Çok kitaptan oluşan seriler mi ya da tek kitaplar mı?Tek kitapları tercih ediyorum artık, çünkü başladığım ve yeni kitaplarının çıkmasını beklediğim o kadar çok seri var ki.


2- Sadece kadın yazarları mı yoksa erkek yazarları mı okumak? Eğer kitabı okumak istiyorsam yazarın cinsiyeti hiç önemli değil.

3- Kitapçıya gidip kitap almak mı, internet üzerinden kitap almak mı?Kitapçıya gitmek her zaman ilk tercihim! Ama almak istediğim çok fazla kitap varsa internet üzerinden almayı tercih ediyorum.

4- Film olan kitapları mı dizi olan kitapları mı? Film olan çünkü dizileri sezonlarca uzatıp kitaptan çok uzaklaştırabiliyorlar.

5- Günde 5 sayfa okumak mı yoksa haftada 5 kitap mı?Haftada 5 kitap imkansız değil ama bu çalışma düzenimle oldukça zor. O yüzden günde 5 sayfayı seçiyorum.

6- Profesyonel bir yazar olmak ya da profesyonel bir yorumcu olmak?Profesyonel bir yazar olmak daha iyi olmaz mıydı, düşünsenize ^^

7- En sevdiğiniz 20 kitabı tekrar tekrar okumak mı yoksa her gün daha önce okumadığınız yeni bir kitabı okumak mı?Buna ikisi de demek istiyorum! Çünkü dayanamayıp tekrar tekrar okuduğum kitaplarımdan da yeni kitaplardan da vazgeçemem ♥


8- Kütüphanede çalışmak mı kitap satıcısı olmak mı?Kitap satıcısı olmak isterdim. 


9- Favori türünüzden kitaplar okumak mı yoksa favori türünüz hariç diğer her türden kitaplar okumak mı?  

Her zaman yeni her türlü kitaba açığım :)

10 - Sadece fiziksel kitap kopyalarını okumak mı yoksa sadece e-kitap okumak mı?Kitabı elimde tutmayı, yeni kitap kokusunu, kitapçıda elimde tutuptek tek kendime kitaplar seçmeyi tercih ediyorum tabi ki. Zaten gün içerisinde yeterince ekranlara bakıp gözüme hasar verdiğim yeter.


Bende bu mimi sevgili Denedim Biliyorum ekibimize yolluyorum.
Sevgi, Bengü ve Burcu hadi bakalım sıra sizde kızlar ^^




5 yorum:

  1. Cok sagol yaptigin icin! Aynen dedigin gibi ekranlara bakmaktan gözlerimiz zaten nerdeyse dört köse :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek ben teşekkür ederim mim için :)

      Sil
    2. Ne demek ben teşekkür ederim mim için :)

      Sil
  2. bu aralar o kadar kitap okuyamıyorum ki.. :( utandım mimi yapmaya :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)