18 Ağustos 2014 Pazartesi

Denedim Biliyorum: Moshos Garden Tırnak Bakım Yağı

Denedim Biliyorum olarak bu sefer sıradaki ürünümüz,
geçtiğimiz günlerde Peta'dan da onayını alan,
hayvanlar üzerinde deney yapmayan ve %100 doğal ve vegan içerikli bir firmadan;
Moshos Garden'dan!



Bu sefer ürün daha önce hiç denemediğimiz bir alandan olsun dedik,
tırnaklarımızın da bakıma ihtiyacı var diye düşünüp
Moshos Garden Tırnak Bakım Yağı'nı seçtik!

Ürün damlalıklı ve bu da rahat bir uygulama yapmanızı sağlıyor.
Moshos Garden'ın sitesinde ürün açıklaması kısmında ojesiz temiz tırnaklarınıza uygulayın diyor.
İki hafta boyunca tırnaklarıma oje sürmeden dayandım ve ürünü her gece yatmadan bir kaç saat önce masaj yapıp yedirerek uyguladım.
Ürün bu şekilde şeffaf bir yapıya sahip, fakat çok yağlı his veren bir ürün değil.
Kolay emiliyor.
Zaten güçsüz olan tırnaklarım,
çok fazla alkole maruz kalınca katman katman ayrılmaya başladılar, ki bu bende ara sıra
olan bir durumdur.
O yüzden üründen çok şey bekliyordum.
Ama malesef beklentilerimi pek karşılamadı.
Düzenli uygulama yapmama rağmen tırnaklarımın ayrılma sorununu hafifletmedi, aksine
ürünü kullanmaya başladığım iki haftada daha da arttı.
Acaba benden kaynaklanan bir sorun mu oldu diyordum ki,
Bengü ve Sevgi'de de aynı sorunun başlaması
malesef sorunun yağdan kaynaklandığı düşüncemizi kuvvetlendirdi.
Sadece tırnaklarımıza değil, tırnak etlerimize de iyi gelir, yumuşatır demiştik kızlarla alırken ama öyle bir etkisi de olmadı.
Ama içeriğindeki bitkiler harika!
Hint, badem, jojoba, fındık ve aloe vera yağı!
Kısacası üründen çok bir şey beklemeden,
temiz ve bol harika yağ içerikli bakım yapayım mantığı ile kullanırsanız gayet uygun fiyatlı ve hoş bir ürün. Onun dışında benim bir daha almayacağım bir ürün oldu kendisi.
Ama yine de tırnaklarımdaki bu katman katman ayrılma
sorununu çözüp tekrar ürüne bir şans vereceğim.
Eğer sorun o zamanda yenilenirse ürün hakkında bir güncelleme yazısı da yazmayı düşünüyorum.
Ürün gözünüze küçük gözükmesin çünkü ürün her tırnak için yalnızca bir damlanın yeterli olduğu bir ürün.
Yazıya son verirken ufak bir uyarı yapacağım,
ürün cam şişede ve kargo için paketlenirken pek korumalı paketlenmediği için
biz pakete dökülme sıkıntısı yaşadık. Eğer üründen alacak olursanız,
iyi paketlenmesini istediğinizi not olarak bildirebilirsiniz siteye.


Benim ürüne puanım;
5 üzerinden 3!
Kızların yorumlarını okumak isterseniz;


2 yorum:

  1. Bence var ya bunu çoook uzun süre kullanmak lazım :/

    YanıtlaSil
  2. Benimde tirnaklarim cok kötü durumdaydi ve eczaneden aldigim oje gibi bir ürün (miraclenails ismi ama türkiyede baska bir markadan benzeri ürün vardir mutlaka sormak lazim) okadar sert yaptiki inanamiyorum hala tirnaklarimin düzeldigine. Yaglar fayda ediyor ama düzenli ve aylar boyu kullanmak gerekiyor ve bir kac gün temizlik vs yapinca yine basa dönüyor, yipraniyorlardi bende :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)