20 Ağustos 2014 Çarşamba

Bunlar Moda Olmasın-1

Podyumlarda olan her şey moda diye önümüze geliyor.
Ama hepsini sevecek değiliz ya.
Haydi hep beraber 'Bunlar moda Olmasın!' dediğimiz görünümleri ortaya çıkartalım!

Rimeli sürerken, kirpiklerimizin birbirine yapışmamasına
ve rimelin topak topak olmamasına dikkat ederiz değil mi*
Yani en azından ben öyle yapıyorum.

Fakat Prada sonbahar/kış 2014-2015
defilesindeki makyajlara bakarsak tam tersi bir görünümle karşılaşıyoruz.


Ben rimelimi böyle sürsem üşenmem siler, tekrar sürerim herhalde.
Bu görünümün moda olmaması dileğiyle!

#BunlarModaOlmasın

Peki sizin Bunlar moda Olmasın!' dediğiniz şeyler neler?

6 yorum:

  1. Bu sezon defile makyajlarına bakamamıştım, süper bir hatırlatma oldu:) Kızın kendi güzelliği olmasa trend gerçekten kötüymüş! Kız güzelliğiyle durumu kurtarmış bence:)

    YanıtlaSil
  2. Yok anacım yok ben bu görüntüye dayanamam!!

    YanıtlaSil
  3. 80ler modeli vatkalar moda olmasın lütfen!

    YanıtlaSil
  4. ay cok kötüymüs cidden :D Istedigini moda yapsinlar, biz uymadiktan sonra :D

    YanıtlaSil
  5. file eldivenler moda olmasın :)
    ben küçükken ablamlar takardı :)))

    YanıtlaSil
  6. Ay evet bu kesinlikle moda olmasin. Vatkalara da katiliyorum. Birde 80lerden tozluklar geri gelmesin lutfen XO :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)