7 Ağustos 2011 Pazar

Bir İki Üç

Bir iki üç, deneme deneme...

Şu aralar iyice bi rehavet çöktü, yazmak istemiyorum devamlı yatıyorum, kitap okuyorum, dizi izliyorum..

Alerjik bünyelerin sevgilisi Clinique artık Facebook'ta.Hemen bende beğenmeliyim diyorsanız Clinique Türkiye

Yakında 4. Bene-Aktivitesini yapıcağını açıklayan Benefit Türkiye sayfasını daha önce ben görmedim, duymadım diyorsanız hemen tıklayın Benefit Cosmetics Turkey

Şu sıralar kıskanıyorum.Kimi yada neyi mi dediniz?Hani o İnglot'un çatlayan ojelerini gönderdiği blogları yada Gabrini'nin kocaman kocaman serisini gönderdiği bloggerları.Denizli'de yok işte hiç biri, sıkıştım kaldım durup durup Flormar tezgahına yada Watson's'a gidiyorum ama artık hepside var bende..Burdan firmalara sesleniyorum, hazır ben burda sıkıntıdan patlarken bişeyler gönderirseniz asla hayır demem :D

Şu aralar sıkılgan ve kıskanç blogger j.d.

Hepinizi kocaman öperim!!Muahhhh!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)