16 Ağustos 2011 Salı

Film Mimi

Sevgili Dreamciğim beni mimlemiş; ki bilmiyorsanız kendisi gerçekten çok zevkli bir bloga sahip ;)

Mim filmler hakkında,'' Çok beğendiğiniz, izlemekten asla sıkılmayacağınızı düşündüğünüz 3 filmi (Üçlemeler üç film olarak sayılacaktır), neden bu kadar beğendiğinizi de açıklayarak yazın" diyor ama ben kaç gündür düşünüyorum acaba acaba diye ama hala da bir karar veremedim.Bu yüzden bendee bu 3 filmi en çok sevdiğim tarzdaki filmlere ayırmaya karar verdim yani öyle çok düşünmeye gerek kalmayacak yada beni izlerken yada izledikten sonra çok üzmeyen filmlere.

Aslında ben yapmaya kalksam en sevdiğim 200 film falan gibi bir şeyi anca yapabilirim çünkü karar veremiyorum..

İlk sıramda niye olduğunu bilmediğim bir şekilde takıntı yaptığım ve çok sevdiğim (7 yaşımdan beri :D )
1-İlk Eşler Kulübü
Nası severim ben bu filmi, yerim yerim.Zaten beni hep aldatılan eşin intikamı filmleri çeker.İçimdeki feministlik ve kadınlık damarlarım kabarıyor hep izlerken.

2-Bulunduğumuz Yol


Barbara Streisand'ı çok severim, gerek sesi olsun gerek oyunculuğu.Sağ tarafta da en sevdiğim filmlerinden biri olan Funny Girl var ama hangisi hangisi diye düşünürken kesinlikle 2. sırayı Bulunduğumuz Yol'a vermeye karar verdim.Eğer Sex And The City izleyenlerdenseniz kesin duymuşsunuzdur adını..Hubbell ve Katie'nin aşkı, vazgeçtikleri şeyler, elde etmeleri ve sonra isteyerek bırakmaları...

3-Oz Büyücüsü




Kim sevmez ki Oz Büyücüsü'nü.Bizi Judy Garland ile tanıştırdığı için bile sevilebilir.Hele Dorothy'nin kırmızı pabuçları, benim hayallerimi süsleyen pabuçlardan biridir her ne kadar giyemeyeceğimi bilsemde :D




Son olarak da Bulunduğumuz Yol'dan bir parçayla kapatmak isterim bu postu sevgili okuyucularım :D


İsteyen herkes bu mimi alıp kendi seçtiği 3 filmi bizimle paylaşabilir, hatta yapmayanlarınız varsa kesinlikle yapın derim.




Hepinizi kocaman öperim!!!Muahh!!!

8 yorum:

  1. the way we were izlemeyi düşünüp unuttuğum filmlerdendi iyiki hatırlattınn =)

    YanıtlaSil
  2. bayıldım bu posta! hemen arşivime ekliyip izliyorum filmleri :)

    YanıtlaSil
  3. Alice, bence kesinlikle izle pişman olmazsın ;))

    Dream, sevdiğine sevindim :D
    Filmler hakkındaki yorumlarını bekliyorum ama sakın unutma ;)

    YanıtlaSil
  4. Ben 3ünü de izlememişim :(
    Özellikle ilk 2 daha benlik gibi, merak ettim.

    YanıtlaSil
  5. Kesinlikle izle canım, öneririm ;)) İzledikten sonrada yorumlarını bekliyorum ;)

    YanıtlaSil
  6. Bizimde cevaplanicak mimimiz duriiii;)))bizede uğra;)))


    http://coco-jelly.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Oz büyücüsü, çok severim. O kadar çok izledimki :) ve ilk eşler kulübünüde, eglenceli bir filmdi.

    Ama digerini izlemedim ve listeye aldım. Tskler :)

    YanıtlaSil
  8. Aslı, bende bende :) İzlemelisin bence izlemediysen ;)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)