27 Ağustos 2011 Cumartesi

Sonbahara 1 Kala-1

Şurda havaların soğumasına gerçekten de 1 ay kadı.Bu durum beni ne kadar üzse de yeni mevsim yeni ciciler demektir.

Hem bu sezonun gözde ürünlerine hemde benim Asos wishlistime kısa bi bakış atıp,tek taşla iki kuş vurucam bu postla :)

İlk önce elbiseler

Bu sezonun gözdelerinden biri Aztek desenleri.Aztekliler 14. yüzyılda Meksika ve çevresinde yaşamış olabilirler fakat 2011/2012 sezonunda artık bizimleler.

Aztek desenlerine en basitinden Missoni'nin klasik zikzak desenini verebiliriz..


Fakat benim beğendiğim elbise bu kadar klasik bir parça değil :D


Bu sezonun bir diğer vazgeçilmezi bordo rengi.Liseden sonra bordoyla aramıza büyük bir soğukluk girmişti (çünkü formalarımız bordoydu) ama bu soğukluğu bırakmak için bundan daha harika bir sezon olamaz değil mi?


Tabi benim kısa boyumla bu elbise nasıl olur emin olamadığım için büyük ikilemler içerisindeyim o ayrı...

Ama tabiki siz iki ayrı sezon modasını birleştiren bir elbise daha iyi olur diyebilirsiniz.O zaman hem bebe yakayı hem de bordo rengi birleştiren bu elbise daha iyi bir seçim olur ;)

Bu elbise gerçekten de çok tatlı değil mi ama..

Bu sezonda devam eden colour block furyası sonbahara ve kışa uygun renklerle kombinleniyor.Vee burda da bordo devreye petrol mavisiyle girip ortaya bu hoş elbiseyi çıkarıyor.

Normalde birçokları tarafından ıyy diyerek bir köşeye itilen sim ( ki o benim baş taçlarımdan biridir her zaman) bu sezon herkesten öç almak için sezonun bombalarından biri olarak geri dönüyor.

İçindeki karışık renkli simlerle gönlümü daha da fetheden bu elbiseyi alırsam her gün dolabımda bakıp okşamaktan başka bir şey yapamayacağını bildiğim için kendisini büyük bir acıyla es geçtim :'(

Tarih tekerrürden ibarettir sözünü her sezon hissettiğimiz için 60'ların kıyafetlerini tekrardan giymek hiç sorun değil ama şu güzelim elbiseyi moda diye de turuncu yapmak..Bana göre bir katliam olmuş.Sevemiyorum seni turuncu, çıkıp gidersin diye beklemiştim ama turuncu bu sezonda tüm benliğiyle gene burda..


Evet evet daha fazla elbiseye sulanırsam hoş şeyler olmayacağı için Asos'tan elbiseler seçmecesini burda sonlandırıyorum.

Zaten internet alışverişi 75 euroya düşmüş acım büyük şekerlerim, şimdi bu elbiselerden seçmeler yapıp acaba kimin adına getirtsem diye düşünüyor olucam :/

Hepinizi kocaman öperim!!!Muahhh!!

6 yorum:

  1. ewet ya kış gelcek gene:(elbiseleri bende çok severim:)

    YanıtlaSil
  2. simliye bayıldımm.. alıp bi köşede bekletmek lazım nasılsa zamanı gelir =)

    YanıtlaSil
  3. Bebe yaka bordo puantiyeli elbiseye bayıldım :)

    YanıtlaSil
  4. Coco, gelmesin kış biz böyle çok mutluyuz :)
    Elbiseler sevilmez mi ya, hele böyle albenili olursa :)

    Alice, aslında böyle de düşünüyordum ama susturmuştum bu düşünceyi.Sen şimdi birden aklıma tekrar getirdin :D

    Sevda, çok sevimli değil mi amaaa ^^

    YanıtlaSil
  5. asostaki elbiseleri çok beğeniyorum bende. dayanamıyorum dıye girmemeye caklısıyorum sıteye:)

    YanıtlaSil
  6. İrem Örsel, bende kendimi tutmaya çalışıyorum ama genede arada kaçıyo :D

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)