15 Ağustos 2011 Pazartesi

Biri Senaristleri Durdursun

Biri onları durdursun.Ne için mi?Bir nevi araklama yapmaktan yada onların deyimiyle uyarlamasından.

Gossip Girl'ün harika uyarlaması Küçük Sırlar biterken şimdide sıra Desperate Housewives'a sıra geldi..Oyuncu seçimlerini gördünüz mü bilmem bence o bile diziyi izlememeniz için gerekli olan nedeni verebilecek düzeyde.

Türk yapımı Umutsuz Ev Kadınlarında  Susan Mayer karakterini Songül Öden Suzan ismiyle



Lynette Scavo kararkterini Ceyda Düvenci Leyla ismiyle



Bree Van de Kamp karakterini Bennu Yıldırımlar Berrin ismiyle



Edie Britt karakterini Özge Özder Emel ismiyle




Vee bombayı sona sakladım, dizinin biricik seksi eski mankeni Gabrielle Solis karakterini de Evrim Solmaz Yıldız ismiyle canlandıracakmış.




Bir de aynı dizinin tanıtım fotoğraflarındaki gibi bir poz vermişler hepsi birlikte


Ya ama lütfen, niye hep ordan burdan dizilerin isimlerine ve karakterlerine Türkçe isim verip birazda senaryoyla oynayarak Türk halkının önüne yeni bir şeymiş gibi sunuluyor?Hem bu oyuncularla aynı tadı verir mi dizi??Gabrielle yerine daha önce hiç bir dizisini izlemediğim ve oyunculuğu hakkında hiç bir fikrimin olmadığı ama tip olarak Gabrielle'in yanına bile yaklaşamayacak olan Evrim Hanım'ı oynatmak, senaryoya bir saygısızlık bence :D

DH'ı çok severek izlerim hatta izleriz annem ve ben.Yazın yayınlanan tekrarlarını bile denk gelirsek hemen izlemeye başlarız ama ben ne benim ne annemin ne de diziyi sevenlerin bu diziyi izleyeceğini düşünmüyorum..

Oyuncu seçimi bile beni kendinden soğutmaya yetti de arttı...

Hepinizi kocaman öperim!!Muahh!!!

6 yorum:

  1. bu fikir benim aklıma gelirdi hep. Susan, suzan olur diye düşünürdüm. Geyiğini yapardm adamlar gerçeğini yapıyorlar:) ben de izlemem:/

    YanıtlaSil
  2. Küçük Sırlar da gördük apartma diziler bizde 2 sezonu görmüyor.

    YanıtlaSil
  3. Dream, keşke geyik olarak kalsaydı :D Bende izlemem ama kesin izleyenler çıkar...

    Sevda s., Bunun DH gibi 7 sezon falan dayanacağını sanmam ama 1-2 yıl boyunca tvde görmeye katlanacağımız kesin :(

    YanıtlaSil
  4. hepsi ayrı ayrı değerli oyuncular belki ama gerçekten bu cast böyle bir dizinin Türk versiyonu iddiasına hiç olmamış, toplu çektirdikleri fotoğraf bile ne kadar eğreti durmuş ki dizi nasıl olur kim bilir ?

    YanıtlaSil
  5. tamam pek çoğu kaliteli ve iyi işler çıkaran oyuncular ama bana biraz fazla çakma göründü.
    ya bir de Bennu yıldırımlar hiç olmamış bence :)

    YanıtlaSil
  6. İrem, kesinlikle oyunculara lafım yok lafım tamamen çakma dizicilik anlayışına.Kesinlikle haklısın toplu foto konusunda da..

    Milky,keşke tek olmayan Bennu Yıldırımlar olsaydı :D

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)