24 Ağustos 2011 Çarşamba

Doğasal Durumlar :)

Pazar günü hep ailecek ordan oraya, burdan şuraya diyip sabahtan akşama kadar gezdik ama hepsi açık havaydı.Önce yaylaya gittik biraz durduk beğenmedik ordan kendi bahçemize gittik ( bahçemiz derken ilçede meyve ağaçlarının falan olduğu 5 dönümlük küçük bi arazimiz var oraya ;) orası da çok sıcak geldi, bahçeye arada yardım eden ve devamlı orda oturan bir tanıdığımızın yanına gittik.Alerjim sebebiyle uzun zamandır doğayla bu kadar iç içe olamadığımı farkettim.Sabahtan ilacımı içtim ve gün boyu da damlalarımı yanımdan eksik etmedim o yüzden baya rahattım.Bir kaç tanede fotoğraf çektim sizinle paylaşmak istedim..

Bol güneşli ve zevkli bir gün dilerim :)

Bu şapşal o kadar sevimliydi ki, devamlı yanaşıp kendini sevdirmek istedi :)


Nam nam nammm <3

Tanıştırayım bu Kontes :D

Bunlar o kadar tatlılardı ki, ama kendilerini pek sevdirmediler :/

Ve çiçek delisi ben :D









Yaşasın çiçekler, yaşasın doğa <3 ^^

Harika günler!!Kocaman öperim!!Muahhh!!!

5 yorum:

  1. çiçekler harika.
    köpekler, kediler , açık hava çiçekler hapsi çok güzel.

    YanıtlaSil
  2. Milky, hepsine bende bayılırım zaten :)
    Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  3. Köpeciklere bayıldım, ne kadar iyi yapmışsınız. O gördüklerim böğürtlen di mi :( Olsa da yesek :)

    YanıtlaSil
  4. Sevda, evet evet onlar böğürtlen, gel buraya beraber sömürelim :))

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)