18 Ağustos 2011 Perşembe

TBS Çay Ağacı Cilt Bakım Serisi

Zaten karma olan cildimde sivilcelerin çıkmasına alışıktım ama alnımda falan.Sonra birden yanaklarımda çıkmaya başlayan sivilcelerim birde iz bırakmaya başlayınca nedense ilk aklıma gelen The Body Shop'ın Tea Tree yani Çay Ağacı serisi oldu.Uzun süredir de kullandığım için (yaklaşık 6-7 aydır) yorumlayabilirim artık.Bu seri yağlı ve lekeli ciltlere önerilen bir seri olmakla beraber bakalım ben de nasıl sonuçlar yarattı??

Öncelikle çay ağacı nedir, ne işe yarar diyenlerin sorularını yanıtlayalım..Tbs'de yazanlar şunlar:

Cildinizdeki lekeleri ve fazla yağlanmayı, kaynağını doğadan alan, cildi kurutmadan bir hafta içinde gözle görülür sonuçlar veren The Body Shop’ un yeni Çay Ağacı serisi ile onarın! Tüm seri uzun yıllardır olağanüstü nemlendirici özelliği ve sağlıklı bir cildin anahtarı olmasıyla bilinen ‘tamanu yağı’, dayanılmaz kokusu ile ‘limon çayı ağacı yağı’ ve anti-bakteriyel özelliği ile bilinen, Yerel Ticaret ürünü organik ‘çay ağacı yağı’ içerir. Gözeneklerin sıkılaşmasına, lekelerin ve siyah noktaların görünümünün azalmasına yardımcı olur. Şimdi cildinize güvenmenin ve hakettiği bakımla tanıştırmanın tam zamanı!

Ürünlere geçersek

Yüz temizleme köpüğü:''Organik çay ağacı yağı ve tamanu yağı gibi doğal kaynaklı aktif içeriklerden oluşan, makyajı, kiri ve kalıntıları hafifçe temizleyen ve lekeli görünümü azaltan bu köpük ile cildinizi onarın. Çok az su kullanarak parmak uçlarınızla cildinize masaj yapın ve tazelenmiş bir görünüm için ılık su ile durulayın. Hepsi bu!'' diyen siteye ve satıcı arkadaşlara inanmıyoruz.Çünkü bu temizleyici bırakın makyajı cildimin yağlanmasını bile temizleyemeyen ve benim için sınıfta kesinlikle kalan bir ürün oldu.Bunu kullandıktan sonra cildimi temizlenmiş bile hissedemedim hiç, sanki sadece suyla yüzümü yıkadım gibi bir his veriyordu.Zaten en fazla 5 kullanımda benim için kesinlikle artık kullanılmayacak sınıfına girmeyi başaran nadir ürünlerden biri olmayı başardı kendisi.
Makeup Alley puanı:3,5 ve kullanıcıların %55'i bu ürünü tekrar alabileceklerini söylemiş.

Yüz temizleme jeli:''Günlük kullanıma uygun, ciltteki lekelenmeyi engelleyen ve pürüzsüz bir hale getiren Yüz Temizleme Jeli, cildi kurutmadan fazla yağı alır. Yerel Ticaret ürünü organik çay ağacı yağı, tamanu yağı ve cildi canlı ve enerjik hissettiren mentol içerir.''Günlük kullanıma evet uygun ama cildimi ne pürüzsüz hale getirdi ne de lekelenmeye dair tek bir şey yaptı.Cildimi kurutmadan fazla yağını aldı evet ama bunu zaten birçok temizleyici de yapıyor.Ürün asıl görevi olan lekelenmeye dair hiç bir şey yapmadı benim cildim de ve bu da sınıfta kalması için bence yeterli bir durum..Fakat bu ürün, siyah noktalarım üzerinde az da olsa bir etki yarattı ve onları azalttı.Belki sadece bunun için alınabilir ama ben bir daha alacağımı hiç sanmıyorum.Ürünü kullandıktan ve tonikleyip kremledikten sonra 2 saate cildim yeniden yağlanmaya başlıyordu; keşke biraz daha uzun sürseydi...
Makeup Alley puanı:3.3 (Ben bunu köpükten daha çok beğendim ama büyük çoğunlık öyle düşünmüyor demek ki ) ve kullanıcıların %53'ü bu ürünü tekrar alabileceklerini söylemiş.


Tonik:''Temizleyiciden sonra kalan makyajı ve kalıntıları temizleyen, tazeleyici tonik. Çalkalanınca aktive olan pudralı formülü cildin mat görünmesini sağlar. Yerel Ticaret ürünü organik çay ağacı yağı, tamanu yağı ve beyaz söğüt ağacı kabuğu ekstresi içerikleri ile lekelerin gidelerilmesine ve pürüzsüz bir görünüm elde etmeye yardımcıdır.''Benim için serideki en etkili ürün işte budur.Toniğin içinde altta çökmüş bulunan pudralı bir kısım var, kullanmadan önce şişeyi çalkalayıp pudrayı da kullanıma katarak kullandıktan sonra cildin gerçekten de mat olmasını sağlıyorsunuz.Fakat kendisinin tek ekşını budur efendim.Benim de cildim yağlı diyorsanız (çünkü lekeye dair hiçbir etkisi yok) ve mat gösterecek bir tonik arıyorum derseniz indirim döneminde alınabilecek bir ürün olabilir kendisi..
Makeup Alley puanı:3,6 ve kullanıcıların %60'ı bu ürünü tekrar satın alabileceğini söylemiş.

Yüz maskesi:''Cildinizdeki lekeler için çok özel bir bakım olduğunu söylesek ne derdiniz? Çay Ağacı Yüz Maskesi cildi derinlemesine temizler, sakinleştirir ve ferahlatır. Anında serinletici etkisi ile ciltteki pürüzlerin giderilmesine, fazla yağın emilimine ve lekeli görünümün hafiflemesine yardımcı olur.''Burada yazanlara kocaman bi 'Hadi ordann!!!' gelmesini istiyorum.bırak cildi derinlemesine temizlemeyi, sakinleştirmeyi, ferahlatmayı ben  bu ürünü her kullanıp temizledikten sonra cildim nasıl yağlanıyordu anlatamam.Zaten temizlemesi çok kolay olmayan bir ürün olduğu için aldıktan sonra beni bezdirdi bir de yağlandırması..Herhalde kullandığım en kötü maskedir kendisi,o derece emin konuşuyorum..Aman almayın sakın bence;)
Makeup Alley puanı:3,4 ve kullanıcıların %56'sı bu ürünü tekrar alabileceklerini söylemiş.

Çay ağacı yağı:''Lekeli bir cildi kurutmadan, sağlıklı görünümüne kavuşturmak için özel bir çözüme ihtiyaç duyabilirsiniz. Serinletici etkisini anında hissedeceğiniz çay ağacı yağını deneyenler, lekeli görünümde 3 gün içinde yatışma, 1 hafta içinde ise ciltte kuruma olmadan gözle görülür derecede düzelme yaşadıklarını söylüyor.''Kim söylüyo kardeşim anlamadım ki??Kim 3 gün içinde cildinde yatışma, 1 hafta içinde düzelme yaşamış, kim bunlar kimm?Benim olmadığım kesin açıkçası.Hiç mi bişey yapmadı derseniz de serinin içinde lekelerime dair çok azda olsa renginin açılmasını sağlayan işte bu üründür derim.Ama pek çirkin bir kokusu var.Diğer ürünlerinde de var ama bu ürünün kokusu anlatılmaz yaşanır derecesinde..
Makeup Alley puanı:3,5 ve kullanıcıların %62'si bu ürünü tekrar alabileceklerini söylemiş.

Serinin başka ürününü kullanmadım çünkü bu 4 ürünle seriyi yeterince anladığımı düşündüm.Serinin diğer ürünlerin merak ediyorsanız tık
Sonuç olarak, bu seri bıraktım lekeyi, sivilce ve siyah noktalara karşı da pek etkili bir seri değil.Kokusu pek hoşta değil zaten.Eğer bunu almak gibi bir düşünceniz varsa bence almayın ama bi şansta siz vermek isterseniz indirim zamanını bekleyin yada 2 al 1 ödeyi, yoksa vereceğiniz paraya gerçekten de acırsınız.Seri hakkında sormak istediğiniz, benim unuttuğum kısımları varsa eğer lütfen sormaktan çekinmeyin ;)

Sizin de benim gibi sivilce ve leke sorununuz var mı?Ve eğer varsa önerebileceğiniz ürünler neler?

Hepinizi kocaman öperim!!!Muahh!!!

19 yorum:

  1. slm bloğunu yeni takip etmeye başladım ama gerçekten çok güzell:)
    ah bu sivilceler acaba ne zaman kurtulacağız onlardan:P benim üniversite zamanımda bir anda alnımda ama tüm alnımda çıkmışlardı bende vichy normaderm serisini kullanıodum ve çok ii geldi gerçekten izleri bile kalmadı ama 2 3 ay düzenli olarak kullandım.Şimdi ise makyajımı sensibio h2o ile temizliyorum ardından garnierin peelingiyle jel olan fırçayla tamamen temizliyorum.ardından normaderm kremimi sürüyorum haftada birde watsondan aldığım salatalık maskesi yapıorum cildim çok güzel şu anda:))umarım bir gün cildimizde hiç sivilce kalmaz tabi yaşlanmadan önce olursa daha ii:D

    YanıtlaSil
  2. Pek sorunlu bir cildim yok..ama bakımı bırakında gözenek açılmaları oluyor..normal bir cildim var..her gün sabah aksam Gül suyu ile silerim ve su bazlı nemlendiricimi sürerim...haftalık kıl maskem vardır,aktarsan alırım kılı yeşil çay ve limonla macun yapar sürerim..kesinlikle tavsiye ederim...Peeling yaparım haftada bir.....çok soluk oldugum günler bal sürerim 20 dk bekler yıkarım...belli markalarım vardır asla vaz geçmem...nemlendirici,yıkama jeli,tonik gibi ürünlerde kozmetik markaları değilde eczane markalarını kullanırım...elma kabuklarını soyup göz altı morluklarim olduğu zaman gözlerime kapatır beklerim...limon portakal kivi mı yedim sularını yüzüme ellerime sürerim...doğal ürünleri tercih ederim...kayısı,limon ve elma her gün menümde vardır muhakkak yerim...karaciğeri temizlerler ve güzellik katarlar...yediğim yoğurdun da haddi hesabı yok...efendim güzelliğimi bunlara borçluyum ;)))) sevgiler jelly Ester ;)))

    YanıtlaSil
  3. Canım ben de Dr.Murad kullanıyorum, hiçte memnun değilim. Onunda bir sürü vaadi var sivilce ile ilgili ama, bir de dünya kadar para verdim. Bittiklerinde Neutrogena greyfurt serisi var ya, onları kullanıcam. Gerçi o serinin de maskesi yok ama bir maske bulurum ben artık :)

    YanıtlaSil
  4. Newestblogi, teşekkür ederim canım beğenmene çok sevindim :)
    Benimde aklımda birkaç tane marka var birisi de vichy ama daha tam karar veremedim; ama çok teşekkür ederim tavsiyen için..Evet bence de artık bitsin istiyorum şu sivilce mevzusu :D

    YanıtlaSil
  5. Güzeller güzeli Coco-jelly Ester'imiz çok teşekkür ederim güzellik sırlarınızı paylaştığınız için efendim :) Bütün hepsini aklımda tutacağım ve bende yapacağım..Gül suyunun kokusu alerjimi depreştiriyor o yüzden kullanamıyorum ama haftalık kil maskemi bende yaparım, meyve sebzeyi hayatımdan asla çıkarmam..Ama çıkıyo gene hain sivilceler :/

    YanıtlaSil
  6. Sevdacım, benim de aklımda vardı Murad serisi ama kullanıcı yorumlarına falan da baktım pek o kadar paraya değmeyecek sanki...

    YanıtlaSil
  7. sivilceden ziyade leke sorunlarım ama bu tarz ürünleri kullanamıyorum çunku cildim aşırı hassas ve yanıyor.

    Mua puanları düşük gibi görünsede bu ürünler inanılmaz satılıyor ve memnun kalan çok arkadaşım var.

    YanıtlaSil
  8. tea tree oil senelerce kullandim, cildime cok iyi geldigini biliyorum, en guzel beautyshopin urunleri. maskeyi hic denemedim ama
    http://maffionista.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. Milky, sevenler elbette vardır ama bende işe yaramalrı işte bu kadar oldu :/

    Evy, bence zaten en işe yarayanı yağı oldu:)
    Beauty shop derken?

    YanıtlaSil
  10. cildimin pek hassas oldugunu soyleyemem ama bu seri bana cok agir geldi acayip kizariklik yapti, leke icin de pek faydasini goremedim, nemlendiriciler birince kalanlari kullanmadim. evet fazla yagi emiyor ama baska bir numarasi yok
    lekeler icin expigment var fakat kullanmayi birakinca geri donebiliyor
    tretin de yenilenmeyi arttiriyor cildi duzgunlestiriyor benim siya noktalarima iyi gelmisti
    her ikisini de kullanirken gunestek kacinmak gerekiyor
    simdi bioderma sebium serum ve la roche duo kullaniyorum ama daha yeni pek birsey soyleyemeyecegim

    YanıtlaSil
  11. Adsız, kesinlikle haklısın canım hatta maskesi bendeki yağı bile emmiyo o yüzden bi kenarda sürünüyo şimdi :(
    Şimdi doktorun verdiği kremleri ve temizleyiciyi kullanıyorum ama haftaya randevum var bakalım bu sefer ne vercek...

    YanıtlaSil
  12. Bende bu seriyi kullandım hatta kullanmayada devam ediyorum.Benim cildime çok iyi geldi sende işe yaramamasına üzüldüm.Eğer sivilce problemin hala devam ediyosa cildiyeye gitmeni tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  13. Yazıyı okuyunca kendi kendime küçük bir şaşkınlık yaşadım.Çünkü sivilce sorunumuz tamamen aynı alnımda hep minik minik pütürcükler olurdu ama yanaklarıma birden saldırdı sivilceler ve hep izleri kaldı.Umarım sorununuz geçmiştir

    YanıtlaSil
  14. Yuz temizleme jelini nasil kullaniyoruz? Duruluyor muyuz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Islattığınız yüzünüze uygulayıp sonra suyla duruluyorsunuz. Daha önceden daha farklı kullandığınız bir temizleme jeli mi oldu ki >.<

      Sil
  15. Merhaba ben çay ağacı serisinin yüz temizleme köpüğünü alırken pamuk yardımıyla temizlenecegini söylediler. Elle veya pamukla farkeder mi, veya hangisi daha iyi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence yanlış söylemiş olabilirler çünkü pamukla temizlerseniz cildinizde kalıntıları mutlaka kalır. Cildinizi ıslatıp köpük yardımı ile yıkayın daha sonra da soğuğa yakın ılık su ile temizleyin ;)

      Sil
  16. yüz losyonunu nasıl kullaniyoruz yardimci olur musunuz? tonikten sonra kullanacağiz uyguladigimiz tonigi biraz bekletip durulayalim mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Toniği uyguladıktan sonra aynı nemlendirici uygular gibi yüzünüze uygulayın. Durulamanıza gerek yok, losyonları ön-nemlendirici olarak düşünebilirsiniz.

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)