2 Ağustos 2011 Salı

Makyaj Kardeşliği

Denedim denedim bir türlü beceremedim...Neyi mi?Gözümü :D

Marjo'yla şu aralar makyaj kardeşi olarak dolandığımızı fark ettim, ben de çekip bloga koyuyum dedim ama yapamadım.

Ama size Marjo'nun güzel gözünü koyucam, benimkinden daha güzel maşallah emin olun ;))


Bu kalem bendeki tek Avon ürünü.Bu sıcakta kesinlikle maskara çekilmeyeceği için kirpiklerimi kirpik kıvırıcı yardımıyla daha kıvrık yapıp, pembe allık ve hafif renkli bir ruj yada parlatıcıyla makyaj işini 5 dakikada hallediyorum...Kesinlikle size de öneririm hatta öneririz ;))

Bu arada Marjo'nun yazısı da işte tam burada, onunkini de okumadan geçmek olmaz dimi ama ;))

Siz nasıl buldunuz??

Bende bari çekmeyi başarabildiğim birşeyi koyuyim, 3 gündür tırnaklarımda olan ve bakmaktan bıkmadığım manikürüm


Tabi tırnaklarımda burdakinden daha güzel gözüküyo :)

Hepinizi öperim!!!Muahhhhh!!!

2 yorum:

  1. Çok teşekkürler j.d.'cim :) Senin gözlerinin daha güzel olduğuna eminim :) Tırnaklarını da çok beğendim, franken mi ojen? Mavi ojeyle mavi makyaj süper olmuştur ;)

    YanıtlaSil
  2. Ne demek canım :) Asıl ben teşekkür ederim birşey demediğin için :)

    Tırnaklarımdaki sim canım, şeffaf oje sürüp sime batırdım tırnaklarımı :D

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)