27 Ağustos 2011 Cumartesi

Bloggerlar ve Yüzükleri

Fashion Design by CnS'nin biricik sahibi Cansu'nun aklına gelen harika fikirle ortaya çıkan bu koskocaman post hem çok harika hem de çok zevkli..Sizde Cansu'ya fotoğraf gönderen blogger'ların yüzüklerine bende bakıcam diyorsanız o zaman hadi tıkk

Hihi tabi bende göndermiştim fotoğrafımı, işte bu da yüzüklerim ve arka planda da bahçemiz :D
Cansu bu etkinliğin ilk ve son olmadığına dair sinyalini verdi, ikincisinde sizi de görmek istiyorum :))



Hepinizi kocaman öperim!!!Muahhh!!!

9 yorum:

  1. Ellerin çok bakımlı ve şekli çok güzel. Prenses elleri giibi maşallah. Yüzüklerde harika :)

    YanıtlaSil
  2. Milky'cim çok teşekkür ederim canım,mahçup oldum şimdi ^^

    YanıtlaSil
  3. canım bloguma bıraktığın içten yorumun için çok çok teşekkür ederiiim ve bu güzel postun için <3

    YanıtlaSil
  4. Canım asıl ben teşekkür ederim her şey için :)
    Yüzük konusunda çok ciddiyim ama bulduğum anda sana da alıcam aynısından ;)

    YanıtlaSil
  5. hiiiii! kanatlı çok güzeeellll! Ankarada mıydın tatlım seennn:D:D bu yüzüğün adresini alabilir miyimmm!!!

    YanıtlaSil
  6. Hande, teşekkür ederim canım, evet Ankara'dayım ama yüzük netten alınma...

    YanıtlaSil
  7. canım beniiimm çok teşekkür ederimmm:) Yalnız ellerin, parmakların o kadar güzel ki, ne taksan yakışacakmış:):) Başkent'teydin değil mi senn? hastanede? handeneyapiyor@hotmail.com ( burdan mail atabilirsin bana:))

    YanıtlaSil
  8. Eller şahaneymiş sahiden, tırnaklar da öyle...

    YanıtlaSil
  9. Makyaj Aynam, çok teşekkür ederim canım :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)