12 Ağustos 2011 Cuma

Thehungersite.com

Şu sıralar aslında hep orda olan fakat artık fazlasıyla kötüleşmiş, fazlasıyla can yakan ve can alan kuraklık ve açlıktan haberi vardır.Sms göndererek yada bağış yaparak yardım edebilirsiniz fakat yapabileceğiniz başka birşey daha var.



www.thehungersite.com  adresine gidip click here to give yazan sarı butona basarak sponsorlar sayesinde onların destek almasını sağlayabilirsiniz, hem de ücretsiz bir şekilde.İsterseniz alışveriş de yapabilirsiniz.Ve buraya tıklayarakta imza kampanyasına katılabilirsiniz...

Günde bir kere bile tıklasanız onlara yardım edeceğinizi sakın unutmayın, fakat ne kadar tık o kadar yardım...Lütfen yardımlarınızı sakın esirgemeyin..
Türk Kızılayı'nın sms bağış hattını da hatırlatmadan olmaz, 2868'e mesaj atarak kızılaya 5 TL bağış yapabilirsiniz, bunun hakkında daha ayrıntılı bilgi için ise buraya tıklayabilirsiniz.

Lütfen yardımlarımızı sakın esirgemeyelim....İsterseniz kaynak belirterek bu yazıyı kendi blogunuzda aynen yayınlayabilirsiniz yada sizde bu konuda birkaç cümle yazarak başkalarını bilgilendirebilirsiniz...

2 yorum:

  1. cnm çok güzel bi post hazırlamışsın. duyarlı olman ne hoş. bu arada mimledim seni haberin olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Dream, teşekkür ederim canım.Mim içinde çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)