11 Ağustos 2011 Perşembe

Gossip Girl Set

İnsan şu fotoğrafları görür de, ''Evet evet, siz birbirinize çok yakışıyorsunuz, bırak o sümüklü Louis'i de dönün birbirinize yaa!!'' diye düşünmez mi?Düşünür tabi ki de efendim..

Tamam Louis'de gerçekten hoş ama Chuck'la kıyaslandı mı olmuyo.Ah ah çocuğum, kız sana dönmek istediğinde ne diye kabul etmez, o pırtık Louis'e gönderirsin, he sorarım sana??






Umarım bu fotolarda geçen olay öylesine konuşup yürüyoduk, aa Blair düşüyo gibi oldu ama ben tuttum falan gibi bi durum değildir.Yoksa gerçekten çok küsücem :p

Kocaman öperim hepinizi!!!Muahhhh!!!

4 yorum:

  1. evet yaaa. onlar çok yakışıyo birbirine. senn bloga girince içim açılıyo sağ taraftaki pozlarını görünce, bayılıyorum, blairin şirin parmakları chuck ı gülümsetioo yaa:)

    YanıtlaSil
  2. Bence de birlikte olsunlar, hem yakışıyorlar, hem entrika güçlerini birleştirip eğlenceli oluyorlar :)

    YanıtlaSil
  3. Dimi yaa, tamam Louie'de tatlı çocuk ama kalbimizde Chuck sevgisi ayrıı :)) Gerçekte de çok yakışıyorlar bence, iyice liseli moda gircem ama keşke gerçek hayatta da birlikte olsalar, sağdaki fotoları da benim en çok sevdiğim :))

    YanıtlaSil
  4. Sevda, kesilikle ;) Ama hain senaristler işte yapcaklarını yapıyorlar :D

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)