22 Eylül 2011 Perşembe

Ankara...

Dün gece bindim otobüse sabah yine Ankara..Gene canım hiç gelmek istemedi, kaç aydır ailemin yanındaydım mis gibi; o yüzden hiç mutlu değilim şu sıralar :/

Hem derslerim falan da başlıcak düşündükçe daha da mutsuzlaşıyorum, en iyisi biraz gezip alışverişe falan çıkmak derslerim başlamadan :D

Odam teras katında, hemde çaprazdan da olsa Anıtkabir'i görüyorum terasa çıkınca, bir de sizinle paylaşıyım :D


Hadi bakalım görebilecek misiniz Anıtkabir'i :D

Bu da neşelenmek için günün şarkısı olsun, bayılırım bu şarkıya..




Kocaman öperim hepinizi!!Muahhh!!!

9 yorum:

  1. Öyle deme ama hem bak ne güzel ağaçlıklara bakıyorsun ohh mis :) Hoşgeldin!

    YanıtlaSil
  2. Gizem, seviyorum Ankara'yı ama bu kadar uzun tatilden sonra gelince birden kötü oluyorum :D
    Hoşbuldummm :)

    YanıtlaSil
  3. Odanın manzarası gerçekten şahane canım :)
    Ben seni Ankaralı sanıyordum halbuki, sen nerdeydin ki Ankaraya geldin:)
    Hoşgelmişsin, yeni ders yılında başarılar o zaman :)

    YanıtlaSil
  4. Sevda, yok canım ben aslen Denizli'liyim :)
    Çok teşekkür ettimmm :)

    YanıtlaSil
  5. hoşgeldin ankarayaaa =)

    YanıtlaSil
  6. manzarası iyimiş ya
    hosgeldın ankaraya.
    sıkıcı biraz ama :)

    YanıtlaSil
  7. Kova kadınıyım ben, bende seviyorum manzaramı, hoşbuldum bu arada :D
    Sıkıcı ama ben seviyorum Ankara'yı ya <3

    YanıtlaSil
  8. yok ööle karamsarlık!!!
    Hoşgeldin:)

    YanıtlaSil
  9. Hande,ama ailemden ayrıldım birazcık nazım olsun :)) Hoşbuldumm :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)