18 Eylül 2011 Pazar

Küçük Gözlülere Özel Makyaj


Gözleriniz küçük ve onları daha da büyük göstermek mi istiyorsunuz??İşte bu videoya bakarak biraz esinlenebilirsiniz neler yapacağınız hakkında..

Ben bi kaç ipucu aldım bile ama asla burdakinin aynısını yapamam yada yapmak zor gelir çünkü bir göz makyajı için bile kaç tane fırça kullandı..Yok anacım o kadar fırçayla bi göz makyajı yapmak benlik değil ama gözlerimin daha büyük gözükmesi için alt kirpiklerimin diplerine çok simli ve ben burdayım demeyen eyeliner sürmek için tavsiyeleri deneyebilirim ;)

Siz de izleyin ve neleri deneyip denemeyeceğinizi bana söleyin can canlarım :)

Kocaman öperim!!Muah!!!

6 yorum:

  1. alt kirpik dibine bişeyler sürünce daha küçük görünüyomuş gibi geliyo bana ben de aydınlık şeyler sürüyorum ama herkes tersini söylüyoo =)

    YanıtlaSil
  2. aslında küçük gözleri büyük göstermek kolay, ama büyük gözleri azıcık küçük gösterebilmek bile çok zor :) yaşamayan bilemez :p

    YanıtlaSil
  3. Alice, ama herkes böyle söylüyor..Buluşalım biz bi, sen bize yaptığın makyajı göster bir de biz karar verelim bence, nasıl fikir :D

    YanıtlaSil
  4. Gamze, onun hakkında bir video bulur bulmaz senin için paylaşıcam canım ;) Öyle bir derdim olmayınca tabi acını anlayamıyorum :)

    YanıtlaSil
  5. anlaştık ! en kısa zamanda yapalım bence ;)

    YanıtlaSil
  6. Alice, evet evet evettt!! :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)