11 Eylül 2011 Pazar

Son Favorilerim

Hepsi çok güzel ama benim olurlar mı bilmem..Bi kaç parçanın kesinlikle benimle yan yana bile görülmeyeceğine eminim ama neyse :D

Beğendiğiniz cicilerin üstüne tık yapın, bu sayede benimle yan yana bile gelmeyecek parçaları da bulmuş olursunuz...








Tamam tamam kabul ediyorum, bunların hiç biri benim olmucak..Ama sevdim napabilirim..Evrene dolu dolu mesajlar yolluyorum ben Chloe çantayla Rachel Zoe paltoyu alsamda olur sadece..Tamam tamam sadece Chloe bile olur,evren duydun mu beni???









10 yorum:

  1. 2 numaradaki de benim olsuuun =)

    YanıtlaSil
  2. pelerinin modeli güzel ,kullanışlı.burda dergisinde de bir kalıp var ancak, tam istediğim gibi değil. ben de dikmeden değiştirmeyi düşünüyorum kalıpta bazı yerleri. bitince paylaşırım, bu pelerini iyi ki paylaştın, adıma teşkr ederim canm..bana çok fikir verdi..

    YanıtlaSil
  3. Alice, olsun bitanem hatta istediğimiz herşey bizim olsun :))

    Modavesaire, keşke bende biraz yetenekli olsam da böyle şeyler dikebilsem.Merakla bekliyorum canım bitmesini ;)

    YanıtlaSil
  4. birinci çanta ne öyle ya bayıldım

    YanıtlaSil
  5. Alışveriş Dellysi, malesef ki o 1595 dolarcık bir Proenza Schouler :'(

    YanıtlaSil
  6. Ilk ikisi,son ikisi favorilerim ^_^

    Superlermis.

    YanıtlaSil
  7. FearhFeza, keşke bizim olsalar...

    Sevda, yalnız değilsin canım :))

    YanıtlaSil
  8. ilk cantayı cok begendım ....ınsallah hepsı dolabında yer alır

    YanıtlaSil
  9. Grace, pek sanmam ama inşallah diyorum bende ;)) Daha iyileri de senin olsun canım :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)