14 Eylül 2011 Çarşamba

Victoria's Secret ve Bath & Body Works Artık Türkiye'de

Türkiye'nin iki perakende lideri; Alshaya Grup Şirketleri ve Park Bravo Group'un ortak şirket kurmasıyla birlikte, dünyanın en iyi bilinen iç giyim ve vücut bakım markaları Victoria's Secret ve Bath & Body Works, 2011'in sonunda Türkiye'ye geliyor.


İki markanın da Lisans sahibi firması olan Limited Brands,Inc.'in halihazırda Alshaya ve Park Bravo şirketleri ile ticari ilişkileri mevcut.Shaya Park Bravo Mağazacılık Anonim Şirketi olarak kurulan bu yeni ortaklık ile iki Şirketin uzmanlıkları birleştirilerek, Bath & Body Works ve Victoria's Secret markaları Türkiye ile tanıştırılacak.


Şu an bu habere deli gibi seviniyorum.Evrene doğru mesajlar verdim galba bu konuda ama diğerlerininde gerçekleşmesini beklerim ben artık baştan söyleyeyim :))

Sizce de harika bir haber değil mi??

Kocaman öperim sizi!!Muahhh!!!

2 yorum:

  1. Canım senin postundaki VS allığı görmüştüm ya o zamandan beri ben de çok merak etmiştim VS yi, üstüne bu haber iyi geldi :)

    YanıtlaSil
  2. Sevda, o allığı alamayız LE ürün olduğu için ama diğer ürünler bizi beklerr ;))

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)