28 Eylül 2011 Çarşamba

Buluştuk Biz :))

Ankaralı 4 Blogger olarak buluştuk..İyi ki de buluşmuşuz...

Hepsini tanımaktan öyle mutlu oldum ki...

Pazar günü Elizin'de bir araya geldik ama hiç kimse birbirini tanımıyordu..Genede görür görmez anladık kimin kim olduğunu...


Böyle bir masada 4 blogger olur da, dedikodu olmaz mı ;))


Çok beğendiği parçalarla benim de aklımı başımdan alan Alice ve film yorumları ve muhteşem soundtrack seçimiyle sizi asla hüsrana uğratmayacak Dream vardı.Ama Dream şu aralar blog aleminde pek yok çünkü kendi rüyalarını gerçekleştirecek ;))


Sonra zaten bir çoğumuzun tanıdığı Bonbon'da bizimleydi, biraz geç gelse de iyi ki gelmiş:)

Ben hepinizle tanıştığıma ve buluştuğuma o kadar çok sevindim ki kızlar!!Bir daha, bir daha, bir daha yapalım!!Hem de bu sefer daha çok olalım, ne dersiniz?Siz de varsınız dimi;))

22 yorum:

  1. canımm =) ben de çok çok eğlendim sizlerle =)
    j.d. tam tahmin ettiğim gibi, yazılarından da anlaşıldığı gibi pek tatlı bişey ;)
    yine yapalım fikrine de kesinlikle katılıyorum ! =)

    YanıtlaSil
  2. Tatlımm, bir daha buluşalım demene çok sevindimm :) Çok teşekkür ederim, sende öylesin:))
    Öperim kocamann :*

    YanıtlaSil
  3. Bende bile varım derim ama Taa Adanalardan gelememm ki uf puf

    YanıtlaSil
  4. Pembesinti, olsun tatlım elbet bir gün buluşuruz ;)))

    YanıtlaSil
  5. Ennn merakla beklediğim post :) Sonundaaaa :) Bayıldım hepinize.
    Keşke ben de orada olsaydım :(

    YanıtlaSil
  6. Kuzum merakını biraz geç giderdim kusura bakma ama :) Ben de sana bayılıyorum, keşke olsaydın ama İstanbul'a gelirsem kesinlikle buluşalım ;))

    YanıtlaSil
  7. Ne guzel bu bulusmalar,tanismalar...Bloggerlar bulustukca bende uzaklardan mutlu oluyorum :) Eminim guzel vakit gecirmissinizdir ^_^

    YanıtlaSil
  8. varız tabii blogger kardeşliği! ne güzel :)

    YanıtlaSil
  9. Ne güzel bir sosyal aktivite :) bir dahaki sefere ben Ankara'ya geleyim, beni terminalden alıp anında Anıtkabir'e getirin kızlar! :))))

    Bu arada, blogumda ki ''izlenesi bloglar'' kısmına blogumu ekledim :) sen de benim blogumu eklemek istersen müteşekkir kalırım sevgili arkadaşım.

    http://kacikturuncu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. Ferah Feza,Türkiye'ye geldiğinde seninle de buluşalım tatlım..Hatta biz İngiltere'ye bile gelebiliriz ;))

    YanıtlaSil
  11. sJ, o zaman seninle de buluşmak farz oldu :))

    YanıtlaSil
  12. Beni Güney Kore'ye Uçur, sen gel ben alıp gezdircem seni söz ;))
    Sende benim blog listemdesin ;)))

    YanıtlaSil
  13. Anlaşılan çok keyifli bir buluşma olmuş:) Ankara güzel şehir, ben uzun yıllar önce gitmiştim Kavaklıdere caddesi, Kızılay meydanı, Seymenler parkı hatıralarımda. Anıtkabir'i de gezmiştim.

    YanıtlaSil
  14. İstanbul's Finest, valla biz baya eğlendik gerçektende :))
    Ankara güzel şehir, okumak için en azından İstanbul'dan daha ideal ;))

    YanıtlaSil
  15. Beni Güney Kore'ye Uçur, tamam anlaştık hem sözümden döneceğimi de nerden çıkarttın :D :D

    YanıtlaSil
  16. Ayrıca, alice'de gelsin, 2'niz Ankara'da beni gezdirin laylayloooom ahaha.

    YanıtlaSil
  17. Tamam anlaştık, tek eksiğimiz sensin şimdi ;))

    YanıtlaSil
  18. Ah bayılıyorum ben bu blogger buluşmalarına. zaten o kadar iyi tanıyorsun ki birbirini bloglardan, sanki kırk yıllık arkadaşmış gibi oluyor görüşünce. Çok tatlısınız hepiniz.
    Ben yeni buldum senin blogunu, izliyorum, bana da beklerim :)

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  19. Deniz Saatçioğlu, değil mi, gerçekten de öyle oluyorlar :)
    İnanmazsınız ama siz benim blogumda dolaşırken ben de sizinkinde dolaşıyordum ;))

    YanıtlaSil
  20. Ya senin ne kadar guzel saclarin var! Test etmeye gelecegim;))

    YanıtlaSil
  21. Sevgi, hihi teşekkür ederim :) Bekliyorum Tr'ye gelmeni zaten :))

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)