24 Eylül 2011 Cumartesi

En İyi Oje-2011

Allure dergisi 2011'in en iyi ojelerini belirlemiş..Bakalım bunlar nelermiş:


En iyi kırmızı OPI Big Apple Red



En iyi nude Orly Coffee Break


En iyi soluk pembe Essie Mademoiselle


En iyi parlak (bright) ojeler Estee Lauder Purple Passion


En iyi parlak (bright) ojeler Essie Mint Candy Apple


En iyi koyu ojeler Rescue Beauty Lounge Moulin Rouge




En iyi koyu ojeler OPI Road House Blues


En iyi base coat (koruyucu alt kat) Essie Ridge Filling Base Coat


En iyi Top Coat (üst kat koruyucusu) Sally Hansen Insta-Dri


En iyi katikül yağı Sally Hansen Vita Surge Cuticle Gel


En iyi oje çıkarıcısı Zoya 3-in-1 Formula Remove

Birde siz bakmak ister ve Allure dergisinin yorumlarını okumak isterseniz kaynak işte burada

Hepiniz harika günler geçirin can canlar!!Muahh!!

4 yorum:

  1. En iyi nude-orly nin rengine bayıldım :)

    YanıtlaSil
  2. Sevda, acaba tırnakta nasıl duruyor bende çok merak ettim :D

    YanıtlaSil
  3. Güzel yorumların beni o kadar mutlu etti ki anlatamam hepsi için ayrı ayrı teşekkür ederim sana :)Seninde blogun da çok tatlı!!

    YanıtlaSil
  4. Melis,canım asıl ben teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)