12 Eylül 2011 Pazartesi

Latina Dergisi 15. Yıl Özel Kapağı

Shakira, Salma Hayek, Eva Longoria, Gloria Estefan, Michelle Rodriguez, Selena Gomez, Jessica Alba, America Ferrera, Daisy Fuentes, Rosario Dawson, Ana de la Reguera, Natalie Morales, Rosie Perez, La La Anthony..


Sizce bu isimlerin ne gibi bir ortak özellikleri var?






Onların hepsinin latin bir kökeni var ve Latinas dergisi 15. yıl özel kapağına kendi seçtikleri 15 özel latin kadınını koymuş..
Bu kapak çekimi 9 ay boyunca planlanmış, 7 fotoğraf çekimi, 100'den fazla kırmızı elbise ve 10 milyon doların üzerindeki tutarda mücevher kullanılmış..


Vay bee!! dedim duyunca...


Ama belirtmeden geçemicem Selena Gomez'e keşke daha kırmızı bi elbise verselermiş, daha turuncuya kaçan elbisesiyle arada sırıtmış sanki.(İlla bişey bulcam ya o koca kafalı kıza :D )


Hepinizi kocaman öperim cancanlarım!!Muahhh!!!

5 yorum:

  1. çocuk yaşında kimlerle aynı fotoğraf karesinde yer alıyo.. selena Gomez'in hiç bi filmini izlemedim.. ne yapar ne eder hiç bilmem.. ama bana da antipatik geliyo:/ eva longoria yine pozunu vermiş :D

    YanıtlaSil
  2. Allah'ım müthiş!!! Latin doğsaymışım ya ben!!! puff!!

    YanıtlaSil
  3. Latin hatunlar cidden süper oli;)

    YanıtlaSil
  4. maaşallah, hepsi de taş taşş!!!

    YanıtlaSil
  5. Dream, bilmesen de olur canım boşver, ama bana da antipatik geliyor ://
    Eva ablamızda gene seksi gene seksi işte :))

    Hande, bebeğim Latin olmasak da bizde taşız.Tamam nokta ;))

    Coco-jelly ve Derya, bir çoğu öyle oluyor diyelim bak aralarında olmayanları da var misal Selena gomez :D

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)