9 Eylül 2011 Cuma

Lila Kutu

Bizim en azından benim uzun zamandır beklediğim uygulamalardan biriydi bu.Yurt dışında olupda Türkiye'de olmayan gıcıklıklardan biriydi.En azından yurt dışından uygun fiyatlara alışveriş yaptığımızdan pek takmıyorduk ama artık o da yasaklandı ve bu uygulama bizim için daha da bir önem kazandı.Peki bu uygulama ne mi?


Uzun zamandır beklediğim bu uygulama, çok küçük ücretler karşılığında her ay kapınıza gönderilen ve içinde çeşitli ürünlerin testerlarının bulunduğu kutulardan, yurt dışında bunun elbet bir adı vardır fakat ben bilmiyorum malesef..


Bu uygulamayı Türkiye'de başlatan Lila Kutu.Hemen tıklayarak sizde üye olabilir ve istediğiniz zaman kutunuzun siparişini verebilirsiniz.Bir kutu 19 TL, bence gayet hesaplı..Ekim ayında ilk siparişimi vermeyi planlıyorum bende ;)


Uygulamayı görüp hemen ben de üye oldum ve başka hangi markaların olacağını öğrenmek için mail attım.Mailime hemen ertesi gün cevap geldi, hemde gayet doyurucu bir şekilde.Sizinle de gelen cevabı paylaşmak isterim :


''İlginiz icin tesekkur ederiz. Turkiye icin bir ilk, degisik ve "hikayesi olan" bir e-ticaret modelini hayata gecirdik. Daha cok yeniyiz, Calismalarimiza Mayis ayinda basladik ancak alt yapi hazirliklari, ozel yazilimlar, kadrolasma, vs yeni tamamlandi. Ekim ayının başında  ilk kutularimizi gondermeye basliyoruz.

Henüz Sosyal medyada sadece Facebook kanalıyla yapmış olduğumuz duyuru neticesinde 1 hafta içinde 2.500 kişiyi aşmış durumdayız.  

Kozmetik ve guzellik sektorundeki urun kalabaligi, bilgi kirliligine cozum olabilmeyi hedefleyen bir girisim olmayi amacliyoruz. Ikincisi; fiyatlari genelde yuksek olan kozmetik urunlerinin (cilt/sac ve kisisel bakim, makyaj, parfum) kadinlarimizin paralarini "sokaga atmadan" -"aldim, denedim, bir ise yaramadi" demeden- evlerinde test edip, gercekten ise yarayip yaramadigini anladiktan sonra satin almalarini saglamaya calisan bir misyonumuz var. 

Musadenizle bu asamada on-record ismini aciklamak istemeyecegim ve konusunda uzmanlarda kadromuza katiliyor. Yani makyaj urunlerini, cilt bakim, sac bakim urunlerini akademik olarak bilen/inceleyen otoriteler de konseptimizin bir parcasi olacaklar.
Markalar ile ilgili  "tam anonsumuzu ay sonunda yapacagiz ama onde gelen ve lux markalarin aramizda olacagini simdiden soyleyebiliriz." 

Kisacasi, tam olarak "eski koye yeni adet" diyemesekte eski koyde eski adetlerin teknolojinin katkisiyla yeni uygulamasi diyebiliriz :) 


Saniyorum kozmetik ve guzellik dunyasina yeni bir soluk olarak ses getiren katkilarimiz olacak! 
Eger baska herhangi bir sorunuz olur yada haber degeri bulundugunu dusunerek daha detayli bilgi isterseniz bana 0216 680 9181 numarali telefonumuzdan, veya
 info@lilakutu.com  mailimden ulasabilirsiniz. 
Sevgiler,

Lilakutu.com ''


Ay sonunda tüm markaları görüp karar vermek isteyebilirsiniz ama ben gayet iyi markaların olacağına eminim...

Hepinizi kocaman öperim!!Muahhh!!!

12 yorum:

  1. aa ne güzel bi haber ! markaları merakla bekliyorum !!

    YanıtlaSil
  2. mrb cnm, konuyla alakalı olmadığı için istersen yayınlamayabilrsin ;) E.R. bölümlerini indirebilmen için link veriyim dedim ;) ilk önce bitcomet denen programı yüklemen lazım. tabi başka programlar da kullanabilrsin ama bu benim kullandığım, diğerleirni de hiç bilmiyorum.
    http://www.gezginler.net/modules/mydownloads/singlefile.php?download=bitcomet&lid=4013
    mesela bu adresten indirebilrsin. sonradaaa
    http://torrentscan.com/tr/#!/search/ER/engine/isohunt adresinden download dediğinde otomatik olarak dizi inmeye başlar. kotan varsa bu yazdıklarım saçmalık olacak gerçi :)

    YanıtlaSil
  3. ben bi yorum yazdım da şu kelime doğrulamayı yaptım mı? noldu yoruma? anlamadım :D

    YanıtlaSil
  4. Değişik bir uygulama, yurtdışında yaşayanlardan duyuyordum, burada yapan varsa da haberim yoktu. Güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  5. Harikaymış :) benim ah keşke burda olsa dediğim uygulamaydı :)

    YanıtlaSil
  6. Alice, ben de canım bende ;)

    Dream, çok sağol bitanem :)

    Sevda, bende hep duyup kıskanıyordum sonunda buraya da geldi..

    Outlet Makeup, baya bekledik ama umarım değer ;)

    YanıtlaSil
  7. Ben de kayıt oldum ama bana hiç mesaj gelmedi.

    Ayrıca Ağustos'ta açılacak diyordu sonra Eylül diyordu şimdi Ekim diyor ve mağaza gibi bölümlere girdiğimde çok yakında diyor daha ortada birşey .. sayfası çıkıyor.

    markala bölümü de inandırıcı gelmedi. Türkiye'de olmayan markalar var orada

    YanıtlaSil
  8. Pelin,canım ben üye olduğumda hoşgeldiniz diye bir mail geldi sonra ben başka markalar gelecek mi acaba diye mail attım ama senin de dediğin gibi bazı markaların Tr'de satışı yok ama dediklerine göre bir de satış bölümü açacaklarmış belki de orada satışa sunacaklardır gönderdikleri ürünlerin orjinal boylarından.Ve bir dediklerine göre ekimde gönderilere başlayacaklarmış..Valla bende onların yalancısıyım...

    YanıtlaSil
  9. merhabalar... bnm tam anlamadığım bi konu var da onu sorucaktum size... her ay mı mecburi 19 tl ödicez yoksa bize ürün gönderilmesini istediğimiz zmn mı ödicez.

    YanıtlaSil
  10. Mini Minicik, sen ne zaman istersen o ay için 19 Tl ödeyerek o ayın kutusuna sahip olabilirsin yani tamamen sana kalmış bir durum ;)

    YanıtlaSil
  11. hımm iyi o zmn her ay napim ben sonuçta:)) teşekkür ederim cevap için;))

    YanıtlaSil
  12. Mini Minicik, evet aylık olması gerçeten de çok iyi bir özellik..Ne demek tatlım :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)