16 Eylül 2011 Cuma

Clean & Clear Hassas(!) Ciltler İçin Tonik

Clean & Clear'in hassas cilt anlayışı nasıl bilmiyorum ama benimkiyle uymadığı kesin...

Şişeyi açınca burnunuza gelen buram buram alkol kokusu da bunu kanıtlar nitelikte zaten.


Şişedeki yazıdan da anlaşılacağı üzere kendisi hediyeydi, tam olarak nerden ve neden geldi hatırlamıyorum.Zate Clean & Clear kullanmadığım bir markadır ve hiç bir ürününü şimdiye kadar denememiştim.Bu da evde olunca bir deneyeyim hadi dedim.Ama şimdiye kadar kullanmayarak hiçbir şey kaybetmediğimi anladım.

Nasıl alkollü bir toniktir anlatamam.Benim cildim karma bir cilt, ben bile nasıl yanıyorum bu tonikle anlatamam.Zaten evde kullanan yok bende arada sırada sivilcelerimin falan üstüne yapıyorum..

Benden size tavsiye, bence almayın.Paranız boşa gitmesin yani..Zaten Johnson & Johnson'a bağlı bir firma; ve J&J'de hayvanlar üzerinde test yapan firmalardan biri..Bak nerden nereye bağladım konuyu :D

Neyse kısaca almayın bence, aldıktan sonra da j.d. dediydi ama dinlemedim diye hayıflanırsınız, karışmam ^^

Kocaman öperim hepinizii!!!Muahhhh!!!

14 yorum:

  1. evet, siyah nokta temizleyici toniği de dehşet kokuyo, kullanıp ardından bol su ile yıkıyorum kokusundan kurtulmak için...

    YanıtlaSil
  2. Modavesaire, canım kokusundan bahsetmedim bile artık ben..Bence marka toptan kötü :D

    YanıtlaSil
  3. yıllar evvel uzun süre boyunca clean & clear'ın temizleyicisini kullanmıştım, sivilceler için falan da kullanılıyordu, artık o mu sebep oldu bilmiyorum ama cildim ondan sonra bir daha düzelmeyecek şekilde mahvoldu :( o da fena halde kokan bir üründü. yıllardır yüzümde çok fazla kızarıklık ve aşırı kuruluk sorunu yaşıyorum, daha eskiden böyle bir problemim yoktu :( yapmadığım şey, gitmediğim doktor kalmadı ama cildim bir türlü düzelmiyor maalesef...

    YanıtlaSil
  4. reklamın şişirmiş oldugu nafile bir marka

    boşuna ugrasıyorlar bence

    YanıtlaSil
  5. Çok eskiden ben de temizleyicisini kullanmıştım ama uzun süredir ilgimi çekmiyor :)

    YanıtlaSil
  6. kullanılacak sey degıl :) yıllar yıllar once benım de clean&clear kullanmışlığım var tabıı :p puruzsuz bır yuzu ertesı gun tuhaf kızarıklık ve mınık sıvılcelerle dolduracak kadar basarılı bir urundur kendısı :D uzerıne tanımam :D

    YanıtlaSil
  7. Damla, canım umarım sorununu en kısa sürede çözersin..Cildimiz en önemli yerlerimizden biri ve hata kabul etmiyor malesef :(

    YanıtlaSil
  8. Kova Kadınıyım Ben, tamamen reklam ve J&J markası olmasından kaynaklanan bi bilinirliği var başkada bişeyi yok..

    Sevda, benim hiç ilgimi çekmiyordu ve iyi ki de çekmiyormuş diyorum yorumlardan sonra canım :D

    YanıtlaSil
  9. Gamze, umarım artık geçmiştir sorunların; işte marka iyi diye güveniyoruz ama sonuçları neler oluyor malesef :/

    YanıtlaSil
  10. canım 18 bile degildim o zamanlar :) ve çok bilgim yoktu cilt bakım ürünleriyle ilgili tabii. şimdi genel olarak dermalogica ürünlerinden şaşmıyorum. ürün değiştersem de kozmetik degil dermatolojik ürünler olmasına dikkat ediyorum ve sorun yaşamıyorum :)

    YanıtlaSil
  11. Gamze, dermalogica ürünlerinin beğeneni çok ama ben daha denemedim..Şu aralar doktorumun önerilerine sadığım :D
    En iyileri zaten ya dermokozmetik ürünlerinde çıkıyor cilt konusunda, haklısın ;)

    YanıtlaSil
  12. Ben 3 aydır C&C'ın hassas ciltler için toniğini kullanıyorum. Resmen gözlerimin içi yanıyor ve hiç sivilce çıkmayan yüzümde kızarıklıklar oluştu. Bense bunun kendi cildimle ilgili bir problem olduğunu sanıyorum. Teşekkür ederim yorumlarınıza şu lanet ürünü derhal bırakıyorum.

    YanıtlaSil
  13. Adsız, işe yaradığına sevindim yazının :) Umarım bir an önce cildin düzelir..

    YanıtlaSil
  14. Berbat bir ürün içinde alkol yetmemiş bir de kafur koymuşlar. Amerikadaki içerik listesi ile çok farklı. Kimse almasın, aldığıma pişman oldum. :((

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)