12 Eylül 2011 Pazartesi

Victoria's Secret Beauty

Baştan uyarıyım bu post bol bol fotoğraf ve özlem içerir..
Dünkü o çok sevimli VS allığı gördükten sonra elimde kalan VS'lere bakıp acı çektim..Çünkü elimde sadece bi Beauty Rush'ımla artık üretilmeyen bi Body Mist'im kaldı.Kaldım mı Gitti Gidiyor'a, parfümerilere ve online alışveriş sitelerine...
Her gün küfrediyorum internetten kozmetik alışverişini yasaklayanlara :@






















Tamam farkındayım fazlaca resimle doldurdum...

Hepinize harika mı harika bir gün dilerim..Ben bunlara bakıp biraz daha acı çekmek istiyorum.Eğer sizde devamına bakıyım, bu kadar resim az derseniz çekinmeyin tıklayın.

Hepinizi kocaman öperim!!Muahh!!! (Bu arada ürünlerin hepsine de ayırt etmeden kocaman kocaman öpücüklerimi sunar, VS'a Türkiye'ye de mağaza açması için bas bas bağırırım...)

4 yorum:

  1. su an acı cekiyorum cok güzeller yaaaaa lanet olsun su alısveris yasagına :(
    http://pinarkozmetikshop.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. VS Body Mistleri dışında hiç kullanmadım, ama bu güzellikleri görünce hepsini çok merak ettim. Bir yolunu bulup gidene-gelene sipariş verilmeli :)

    YanıtlaSil
  3. Sevda, canım baya büyük boydalar ve bende baya kalıcı oluyorlar.Ben çok beğeniyorum ;)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)