4 Eylül 2011 Pazar

Sonbahara 1 Kala-2

Hepinize selam, geri döndüm şekerlerim :)

Hala havalar sıcak falan ama eylüle girdik bile..Buda demektir ki havaların soğuması yakındır ve yeni ciciler alınmak için bizi bekler.Eğer bu sezon ne moda, ne almalıyım diyenlerdenseniz sizde haydi beraber bakalım...

1-Desenler

Daha önceki postta demiştim ya, Aztek desenleri çok moda diye bunun dışında başka desenlere de kapımız sonuna kadar açık bu sezon..İster Giles'deki gibi karmaşık desenlere sahip olun ister Givenchy'deki gibi tek desene yoğunlaşın..


 2-Uzun uzun uzun

Yazdan kalma anılarımızı devam ettirmek için modacılar yeni sezonda uzun kesimlerin peşini bırakmıyorlar.Ama aklınıza hemen elbiseler gelmesin, pantolonlarda bu sefer işin içindeler.

İster Dsquared2'deki gibi pantolonlarınız, etekleriniz olsun



İsterseniz de Chloe'deki harika elbiselerden birine sahip olun


3-Payetler

Bu sezon kendi ışıltınıza kıyafetlerinzle destek sağlama zamanıdır kızlar..Parlamaya ve ışıldamaya hazır mısınız?
Siz hayır deseniz bile bunlara hazırlıklı olun..İster Dolce & Gabbana'daki gibi harika işlemelerle ve simlerle olsun, ister Christopher Kane'in pulları olsun hepsi sizi ışıltıya çağırıyor..

Tabi birde Christopher Kane'in sanki üzerinizde yürüyen renkli bir akvaryum taşıyormuşsunuz edasıyla tasarladıkları da insanların size bakmasını sağlatabilir ;D




Ve tabi ki iri payetleriyle Prada'da bu kulvarda unutulmayacaklardan biri..


4-Balıkçı yaka

Bir çoğumuzun aklına (yada en azından benim aklıma) sadece çok ama çok soğuklarda gelen balıkçı yakalar yada kaba tabirle boğazlı şeyler bu sezon uzuuun bir aradan sonra birçok defilede ortaya çıktılar.

Ne olursa olsun ben onları gene çok soğuk olunca giyeceğim ama giyildiği zaman sizi daha zarif gösterdiklerini kesinlikle düşünüyorum tabi ki dar kesimli modellerde ;)

Özellikle Celine defilesinde bol bol ortaya çıkmış boğazlılar :D


Ama benim şu resmi görünce aklıma okula giderken formaların içine soğuklarda balıkçı yaka bodyler giydiğimiz geldi, sizin gelmedi mi ama...

4-Paltolar

Soğuklar geliyor hepimizin paltoları saklandıkları yerlerden ağır ağır çıkacak ama hangi modellerde çıkacaklar peki?

İsterseniz içinizdeki süper kadını ortaya çıkarın ve pelerinlerden birini dolabınızın demirbaşlarından biri yapın, isterseniz uzun paltonuzla soğuklara karşı güçlü bir korumaya sahip olun..
Ama şunu unutmayın ki yakasında kürkü varsa daha da güzel olur diyorlar ama ''kürke hayır!!!!!'' diye bağıranlardan olduğum için size sadece bunu da duymadık demeyin diye söyleyip bu konudan çıkacağım..

Cesaretiniz varsa Burberry'deki gibi pembe, mavi gibi canlı renklerde palto giyin yada bu sezonun en moda rengi olan turuncuyu paltonuzda da kullanın..





4-Önemli kumaşlar

Bu sezon anneannelerimizin eski halılarını öhö öhöm pardon kroşe desenlerini ortaya çıkartma vaktimiz geldi geliyor..'Ben bunu giymem amaaa!!' derseniz sizi asla yargılamam, hatta arkanızda dururum..


Ve ekose..Geçen yıllarda oduncu gömlekleriyle zaten hayatımızda olan ekoseye bu sezonda devam ediyoruz ama gömleklerle değil bu sefer..(Zaten ben hiç sevmemiştim, oh iyi oldu :D )



5-Maskülen

Erkeklerin elinden takım elbiselerini almaya hazır mısınız?İster Dolce & Gabbana'daki gibi renkli ama maskülen olun


Yada Ralph Lauren tarzında tüm erkeksiliğinizi ortaya koyun..


Bu postun daha da fazla uzayacağını bilen ama sizi sıkmak istemeyen j.d. burada kısa bir ara vermeyi uygun gördü..
Ama sanmayın ki bitti...

Hepinizi kocaman öperim!!!Muahhhhhhhh!!

2 yorum:

  1. bej pantna öldüm adresi veriyorum yollarsın sabaha ahhah bu arada hep gülelim yavrum evet ya yeniden sağol tatlım. Ahah ben ve seksapalite! .) Kızım dangur dungurum ben bu gazla aman aman sabahlar olmasın derim bu gün aha .) Sağol hacı öperim.

    YanıtlaSil
  2. Bi bej pantolon hemen geldi ablam ;))
    Ne dangur dunguru allah aşkına, seksi Edisin sen bu böyle biline.Gülelim tabi be, kimse bozamaz keyfimizi :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)